تردید بوفون برای تمدید قرارداد با یوونتوس

تردید بوفون برای تمدید قرارداد با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه های جان لوییجی بوفون، می گوید که این بازیکن هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد با یوونتوس و ادامه حضور در دنیای فوتبال در سال آینده نگرفته است. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان ایتالیایی امسال 42 ساله شد و احتمال بسیار زیادی وجود دارد که پس از پایان فصل جاری تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال بگیرد. او چند ماه قبل اعلام کرده بود که تصمیم دارد به حضورش در دروازه یوونتوس ادامه دهد و برای کسب قهرمانی های بیشتر با بانوی پیر تلاش کند اما حالا مدیر برنامه های او می گوید که تصمیم او برای ادامه فوتبال مشخص نیست. مارتینا در گفتگو با توتومرکاتو اظهار داشت: " ما هنوز درباره این موضوع به صورت جدی صحبتی نکرده ایم. در نهایت خود اوست که تصمیم خواهد گرفت. به نظر خوب می رسد اما ما هنوز صحبتی در این باره نکرده ایم. " 

یوونتوس این فصل نتوانسته رضایت هواداران خود را جلب کند اما هنوز در هر سه رقابت حضور دارد و احتمال می رود که بتواند حداقل یک قهرمانی در این فصل کسب کند. مارتینا در این باره گفت: " همه سال ها مثل هم نیستند. قهرمانی در لیگ کار دشواری است جدای از این که بخواهید نهمین قهرمانی پیاپی را به دست آورید. لاتزیو در هیچ رقابت دیگری حضور ندارد و این موضوع به آنها کمک می کند. آنها می توانند برای قهرمانی در سری آ تلاش کنند. "

1070