تلاشهای ستین برای مهار کردن دستیارش در ال کلاسیکو

تلاشهای ستین برای مهار کردن دستیارش در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار ال کلاسیکو، ادر سارابیا، دستیار کیکه ستین حسابی هیجان زده و عصبی به نظر می رسید. طبق گزارش روزنامه آ.اس درجریان بازی، این کیکه ستین سرمربی بارسا بود که بارها تلاش می کرد تا دستیارش را آرام کند.

به گزارش فوتبالی، حالا و با گذشت چند روز از بازی ال کلاسیکو، تدریجا گزارشهای حاشیه ای متعددی از این بازی جذاب منتشر می شود. دیشب گزارشی در مورد واکنشهای تند و عجیب ادر سارابیا دستیار ستین و لبخوانی برخی صحبتهای او منتشر شد. در جریان بازی ورزشگاه برنابئو، سارابیا که اولین حضورش در ال کلاسیکو را تجربه می کرد، دائما در حال فریاد کشیدن بود و یک بار می گفت:« این پاس برای بوسکتس نیست..باید پاس را به داخل بدهند» « گل بزن آنتوان؛ گندت بزنند.»«گند بزنند به این زندگی»و.... چندین و چند عبارت نظیر این.

البته این اولین باری نیست که ادر سارابیا با این استرس و هیجان بازیها را دنبال می کند واز زمانی که به جمع دستیاران کیکه ستین ملحق شده، همواره با شور و استرس خاصی روی نیمکت می نشیند. او از زمان حضورش در کادر مربیگری لاس پالماس اینگونه رفتار می کرد ودر دوران حضور در بتیس هم دست از رفتارهای پر هیجانش برنداشت و درطول آن مدت بارها با داوران درگیرمی شد و حتی چندین بار از کنار زمین اخراج شده و با محرومیت هایی مواجه شده بود.

جدیت در کار، یکی از ویژگی های بارز ادر سارابیاست و حالا هم که در بارسلونا ودرکنار کیکه ستین مشغول به کار است، با همین جدیت کارش را دنبال می کند. نکته جالب توجه اینجاست که طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس در جریان بازی ال کلاسیکو، این کیکه ستین بود که بارها ادر سارابیا را به آرامش دعوت کرد وبه او یادآوری کرد که این رفتارها ممکن است باعث ایجاد تنش در عملکرد بارسلونا شود؛ چرا که بازیکنان این تیم عادت دارند تا در کمال آرامش نکات به آنها یادآوری شود.

حالا اینطور به نظر می رسد که سارابیا باید بکوشد تا کمی آرامتر و درکمال خونسردی و آرامش بازیها را دنبال کند تا بتواند به حضور در بارسلونا ادامه دهد.

6363