رسمی/ کرونا و به تعویق انداختن بازی یوونتوس- میلان

رسمی/ کرونا و به تعویق انداختن بازی یوونتوس- میلان

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها ویروس کرونا به شدت در دنیا می تازد و چند روزی می شود که شیوع کرونا در قاره اروپا هم حسابی نگران کننده شده است. در این میان و در شرایطی که قرار بود فردا شب دو تیم یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز یوونتوس مقابل هم قرار بگیرند، این بازی هم به خاطر نگرانی های موجود از شیوع بیشتر کرونا لغو شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازی قرار بود در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا برگزار شود ولی این بازی به علت جدی شدن شیوع ویروس کرونا در ایتالیا لغو و به زمان دیگری موکول شد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه سن سیرو برگزار شده بود و با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود. هنوز مشخص نیست که تکرار این بازی چه زمانی برگزار خواهد شد. 

البته این بازی اولین دیدار در فوتبال ایتالیا نیست که به تعویق افتاده است و در روزها و هفته های اخیر بازی های زیادی در تمام سطوح فوتبال ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و مشخص نیست با توجه به تقویم فشرده تیم های مدعی، چه زمان این مسابقات برگزار خواهد شد.

پیش از این اعتراضات زیادی در فوتبال ایتالیا و خصوصا از سوی باشگاه اینتر به دلیل تعویق بازی این تیم مقابل یوونتوس و برگزاری مسابقه فردا شب شده بود و حالا فدراسیون فوتبال حکم به تعویق دیدار یووه برابر میلان نیز داده است.

 

 6363