هری کین به دنبال پیوستن به منچستر یونایتد

هری کین به دنبال پیوستن به منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – هری کین، مهاجم تاتنهام به دنبال پیوستن به منچستر یونایتد در تابستان پیش رو است. او ترجیح می‌دهد در تاتنهام نماند. تاتنهام هم دچار تحولاتی اساسی خواهد شد.

کین حاضر نیست در تاتنهام منتظر آن بماند که تغییرات گسترده نتیجه بدهد و آنها مدعی قهرمانی لیگ برتر شوند، و دوباره در اروپا جزو بزرگان باشند. اگر تاتنهام به فصل بعد لیگ قهرمانان نرسد، کین در تصمیمش جدی‌تر خواهد شد.

منابع نزدیک به کین گفته‌اند که این مهاجم دوست دارد راهی یونایتد شود. اد وودوارد، معاون اجرایی باشگاه هم مشتاق آوردن او است.

قرارداد کین در سال 2018 امضا شده و تا سال 2024 اعتبار دارد، و دانیل لوی، رییس باشگاه می‌تواند مبلغ بسیار بالایی بابت فروش او درخواست کند. گفته می‌شود که کین حاضر نیست قرارداد جدیدی با تاتنهام امضا کند.

این بازیکن که 181 گل زده، می‌خواهد پیش از بازنشستگی، یک قهرمانی بزرگ را تجربه کند. او فصل گذشته با تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان رسید و شکست خورد.

کین 26ساله در حال حاضر به دلیل مصدومیت همسترینگ دور از میادین است. ژوزه مورینیو، مربی او گفته که تا پایان فصل به او بازی نخواهد داد، چون نمی‌خواهد سلامتی او را به مخاطره بیندازد.

تاتنهام در زمستان کریستین اریکسن را به اینتر واگذار کرد، و استیون برخواین و جیووانی لوسلسو را به صورت دائمی خرید، و گدسون فرناندس را هم قرض گرفت. آنها در چند پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو قصد بازسازی کامل تیم را دارند.

8444