آخرین شرایط مادر رونالدو در بیمارستان از زبان نامزد دولورس

آخرین شرایط مادر رونالدو در بیمارستان از زبان نامزد دولورس

پایگاه خبری فوتبالی - خانواده رونالدو سه شنبه گذشته با خبر نگران کننده ای مواجه شدند چرا که دولورس آویرو مادر ستاره پرتغالی یوونتوس به علت سکته به بیمارستان منتقل شد. بازیکن یوونتوس روز سه شنبه به بیمارستان فونچال رفت تا کنار مادرش باشد. 

به گزارش فوتبالی، خوزه آندراده نامزد دولورس آویرو روز چهارشنبه به سوالاتی در مورد سلامتی وی پاسخ داد. نامزد مادر رونالدو به خبرنگاران گفت:" دلیلی برای صحبت کردنم نیست. حال دولورس خوب است و همه چیز خوب است. شرایط خوب است. مهم این است که به خوبی ریکاوری کند. همه از او حمایت می کنند. همه کنار هم هستیم. خیلی ممنون."

دولورس آویرو در بیمارستان نلیو مندوزا در فونچال بستری شده است. کادر پزشکی بیمارستان اعلام کرده است که او همچنان در بخش آی سی یو است اما شرایط فعلی او پایدار است و در حال درمان شدن است.

رونالدو روز سه شنبه به فونچال سفر کرد تا در کنار مادرش باشد هر چند که روز چهارشنبه در تمرینات یوونتوس حضور پیدا کرد.به هر صورت به نظر می رسد که در این لحظات خانواده رونالدو متحدتر از همیشه باشند و منتظر هستند تا دولورس آویرو درمان موفقیت آمیزی داشته باشد. نه تنها کریستیانو بلکه بقیه بچه های دولورس یعنی هوگو، الما و کتیا نیز به فونچال رفتند.