ستین: به خاطر رفتارهای دستیارم عذرخواهی می کنم

ستین: به خاطر رفتارهای دستیارم عذرخواهی می کنم

پایگاه خبری فوتبالی- کیکه ستین سرمربی بارسلونا در گفتگو با روزنامه ال پریودیکو در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بخشهایی از این گفتگو منتشر شده و در جریان این گفتگو، کیکه ستین به خاطر رفتارهای دستیارش در جریان بازی ال کلاسیکو عذرخواهی کرده است. ستین دراین باره گفته:« ما به خاطر رفتارهای ادر سارابیا عذرخواهی می کنیم. این موضوع خیلی روی من تاثیرگذاشته. راستش اولین چیزی که به آن فکر می کنم، باشگاه و وجهه باشگاه است. باید تصویر خوبی از باشگاه ارائه شود و باید از بارسلونا و نام آن محافظت کنیم. این موضوعی است که مرا خیلی نگران می کند و برایم خیلی مهم است. نمی توان از یک سرمربی انتقاد کرد که تعویض هایش درست نبوده و یا برنامه ریزی هایش برای بازی بد بوده.. ولی درمورد رفتارها اینگونه نیست. درست است که باید افراد و شرایط لحظات را درک کرد.»

سرمربی بارسلونا ادامه داد:« همه ما یکسان نیستیم. ادر جوانی است که خیلی زود از کوره درمی رود ولی از خیلی نظرها عالی و بی نظیر است. ولی باید یاد بگیرد تا خودش را کنترل کند. او در حال تلاش است تا از این نظر بهتر شود چون تا به امروز بارها دراین شرایط قرار گرفته ایم ولی راستش ما از این رفتارها خوشمان نمی آید. به دنبال بهانه هم نیستیم. ادر در تلاش است تا این موضوع را حل کند. او یک جوان فوق العاده و مملو از انرژی است که در بسیاری موارد این موضوع مثبتی است ولی ما روی نیمکت مربیگری باشگاهی هستیم که بزرگ است و رفتارمان باید بی نقص باشد. درست است که در برخی لحظات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد؛ ممکن است در لحظه، دیوانه شوی و از کوره در بروی ولی باید سعی کنی خودت را کنترل کنی.»

ستین درپاسخ به این سوال که آیا دراین رابطه با دستیارش صحبت کرده یا نه گفت:« قطعا دراین باره صحبت کرده ایم. او هم نگران است. این موضوعی است که باید ما آن را بهتر کنیم وبه دنبال راه حل خوبی برایش هستیم. ادر هم روی این موضوع کار می کند. ما باید عذرخواهی می کردیم و این کار را انجام داده ایم. به خصوص من که در نهایت تقصیر من است. من باید این موارد را کنترل کنم. ما از همه عذرخواهی کرده ایم. این رفتار را نباید شاهد باشیم. بحث توضیح دادن نکات به بازیکنان نیست... ما از این رفتارها خوشمان نمی آید. این یک اشتباه است که مرتکب شده ایم و باید از آن جلوگیری کنیم. شرم آور است که این موضوع تبدیل به یک خبر بزرگ شده و چنین ابعادی یافته. این شرم آور است که رسانه ها از دوربینهایشان برای ثبت و ضبط تمام لحظات استفاده می کنند. باید این مورد را حذف کرد. من نباید خودم را مجبور کنم که دهانم را بپوشانم. شرم آوراست که چنین اتفاقاتی رخ می دهد.»

در جریان دیدار اخیر ال کلاسیکو، ادر سارابیا، دستیار ستین حسابی از کوره در رفته بود و برروی نیمکت ذخیره ها دائما مشغول فریاد زدن بود و با لحن ناخوشایندی درمورد بازیکنان تیمش صحبت می کرد که این موضوع حسابی خبرساز شده است.

 

6363