بطری ای که باعث حذف تاتنهام مورینیو از جام حذفی شد

بطری ای که باعث حذف تاتنهام مورینیو از جام حذفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- برخلاف آنچه قبلا تصور می شد، حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت مربیگری تاتنهام، باعث بهبود اوضاع دراین باشگاه انگلیسی نشده است. در حال حاضر تاتنهام در جدول لیگ برتر در جمع بالانشینان جایی ندارد و در شرایط فعلی سهمیه حضور در رقابتهای فصل بعد اروپایی را کسب نخواهد کرد و اوضاع دراین باشگاه نسبتا بحرانی است.

به گزارش فوتبالی، آنها شب گذشته درجام حذفی انگلیس به دست نوریچ، قعرنشین جدول لیگ برتر حذف شدند تا شرایط برای این تیم بدتر هم بشود. غیبت طولانی مدت هری کین و سون به دلیل مصدومیت خیلی روی عملکرد تاتنهام تاثیرمنفی داشته و آمار گلزنی این تیم در غیاب این دو ستاره افت چشمگیری داشته است. 

در بازی اخیر تاتنهام مقابل نوریچ در جام حذفی هم ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کرد و شاگردان مورینیو در ضربات پنالتی مغلوب حریف ضعیفشان شده واز گردونه رقابتها کنار رفتند. البته نوریچ بخش عمده ای ازاین موفقیت را مدیون تیم کرول، دروازه بان هلندی تیمش بود. کرول با مهار ضربات پنالتی تروی پروت و فرناندز نقش پررنگی دراین موفقیت داشت و اریک لاملا هم که خودش ضربه پنالتی اش را خراب کرد تا نوریچ با غلبه بر تاتنهام راهی دور بعدی رقابتهای جام حذفی انگلیس شود

نکته جالب توجه اینجا بود که تیم کرول، دروازه بان باتجربه نوریچ، با خودش یک تقلب بزرگ به زمین چمن برده بود؛ او برروی یک بطری آب، در کنار نام بازیکنان تاتنهام که معمولا برای تیمشان پنالتی می زنند، جهتی که آنها معمولا ضربه پنالتی شان را به آن سمت می فرستند را نوشته بود و با استفاده از آن ،پیش بینی می کرد که هریک از بازیکنان تاتنهام (با درنظر داشتن ضربات پنالتی هایی که در بازیهای قبلی زده بودند) ضربه پنالتی شان را به کدام سمت می زنند.

البته این بازی اولین باری نبود که کرول مهارتهایش در مهار ضربات پنالتی را به نمایش گذاشت. در جام جهانی 2014 او در هنگام ضربات پنالتی به جای سیلسن وارد ترکیب اصلی تیم ملی هلند شد و با درخشش در این ضربات پنالتی توانست تا در برد هلند مقابل کاستاریکا و صعود تیمش به دور بعدی رقابتها نقش پررنگی را ایفا کند.

6363