داوران ایتالیایی از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا کنار گذاشته شدند

داوران ایتالیایی از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا کنار گذاشته شدند

پایگاه خبری فوتبالی – داوران ایتالیایی فعلا و تا اطلاع ثانوی در مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا سوت نخواهند زد. این موضوع به دلیل شیوع ویروس کرونا است و داوران ایتالیایی در حال حاضر کنار گذاشته شده‌اند.

دانیله اورساتو در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بازی بین رئال مادرید و منچستر سیتی را سوت زد. همچنین در مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا، مارکو گوییدا داور بازی اسپانیول با ولورهمپتون بود. داویده ماسا هم در بازی آرسنال با المپیاکوس سوت‌زنی کرد.

اما حالا توتومرکاتووب گزارش داده که داوران اهل ایتالیا از داوری در تمامی دیدارهای زیر نظر یوفا، یعنی لیگ قهرمان و لیگ اروپا کنار گذاشته شده‌اند. این کار به دلیل احتیاط در زمینه شیوع ویروس کرونا است. 

ایتالیا یکی از محل‌های اصلی شیوع ویروس کرونا در اروپا است. تاکنون 3858 نفر در ایتالیا مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، و در این میان 148 نفر جان خود را از دست داده‌اند. همچنین 414 نفر هم بهبود یافته‌اند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی‌های داخلی ایتالیا ابتدا لغو، و سپس قرار شد که به صورت فشرده برگزار شوند. در این میان دیدارها پشت درهای بسته خواهند بود، و تماشاگران حق ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

منطقه اصلی شیوع ویروس کرونا در ایتالیا لومباردی است که تیم‌های اینتر، میلان، و آتالانتا متعلق به این منطقه هستند.

8444