ایکاردی، ناراضی از دست نیمار و امباپه

ایکاردی، ناراضی از دست نیمار و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی – روزنامه اکیپ گزارش داده که نیمار و کیلیان امباپه حاضر نشده‌اند مائورو ایکاردی را به عنوان دوست خود بپذیرند، و همین باعث خواهد شد که او از پاری سن ژرمن جدا شود.

این بازیکن از اینتر به پی‌اس‌جی قرض داده شده و در این تیم 20 گل زده و 4 گل ساخته است. پاریسی‌ها گزینه خرید کاپیتان سابق اینتر را در انتهای دوران قرضی‌اش دارند.

چند هفته پیش به نظر می‌رسید که آنها این گزینه را فعال خواهند کرد، اما گزارش جدید اکیپ نشان می‌دهد که رابطه ایکاردی با دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن اوضاع را متفاوت خواهد کرد.

او در اینتر هم آینده‌ای ندارد، و گفته می‌شود یوونتوس این بازیکن 27ساله آرژانتینی را خواهد خرید. آنها اوضاع او را از نزدیک دنبال می‌کنند.

اکیپ نوشته که رابطه خوبی بین ایکاردی با نیمار و امباپه شکل نگرفته است. او حس می‌کند که آنها او را نادیده می‌گیرند، و همچنین به نظر می‌رسد که نیمار و امباپه حاضر نیستند توپ را به ایکاردی پاس بدهند.

پاری سن ژرمن در حال حاضر صدرنشین لیگ 1 فرانسه است، و خود را آماده حضور در دو فینال جام حذفی و کوپ دلا لیگ می‌کند. آنها همچنین در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بروسیا دورتموند با نتیجه دو بر یک شکست خورده‌اند.

8444