دستیار جنجالی ستین، سکوتش را شکست

دستیار جنجالی ستین، سکوتش را شکست

پایگاه خبری فوتبالی- ادر سارابیا، دستیار کیکه ستین روی نیمکت مربیگری بارسلونا قبل از مصاف تیمشان مقابل رئال سوسیداد گفتگوی کوتاهی با مویی استار داشت.

به گزارش فوتبالی ادر سارابیا که در جریان بازی ال کلاسیکو حسابی عصبی شده بود و واکنش های تندی را روی نیمکت مربیگری تیم بارسلونا به نمایش گذاشت، به خاطر این رفتارها حسابی جنجال ساز شد و انتقادات زیادی از عملکرد پرهیجانش مطرح شد. حالا سارابیا در این رابطه اظهار نظر کرده و گفته که همچنان باجدیت فوتبال را دنبال می کند.

سارابیا در حالی که لبخند می زد به دفاع از رفتارهایش پرداخت و یادآوری کرد که واکنشهای او در کنار زمین، واکنشهایی طبیعی بوده است. او در این رابطه گفت:« واکنش من تغییرنخواهد کرد. من همچنان با جدیت فوتبال را دنبال می کنم. همینگونه ادامه خواهم داد و از اینکه چنین شخصیتی دارم احساس غرور می کنم.»

البته او در ادامه گفت:« ما باید الگوهای خوبی برای کودکان باشیم و باید مراقب برخی مسائل باشیم.» کیکه ستین سرمربی بارسلونا هم اخیرا اعلام کرده بود که سارابیا در نهایت حق دارد ولی بهتر است که کمی احساساتش را کنترل کند.

در جریان بازی ال کلاسیکو که با باخت 0-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید همراه بود، سارابیا واکنشهای تندی را به نمایش می گذاشت و حالا در آنالیز رفتارهایش در جریان آن بازی گفته:« باید گفت که هیچ کسی از باخت خوشش نمی آید؛ به ویژه در برنابئو... حالا هم باید تمرکزمان را روی بازی های بعدی بگذاریم. ما روز گذشته بازی تیممان مقابل رئال مادرید را آنالیز کردیم. همه چیز روشن و شفاف است..وقتی اوضاع برای بارسلونا خوب پیش برود، ما تیم خطرناکی هستیم.»

دستیار ستین درمورد اولین حضور مارتین بریت ویت در ترکیب اصلی بارسلونا گفت:« سرمربی تیم قبل از این گفته بود که مارتین کارهای بزرگی انجام خواهد داد و او در بازیهایی که برای تیممان برگزار کرده، عملکردخوبی داشته. ما درک می کنیم که او قبراق وسرحال است و همین می تواندبه تیم ما کمک زیادی بکند.»

6363