ترکیب اصلی منچستریونایتد - منچسترسیتی اعلام شد

ترکیب اصلی منچستریونایتد - منچسترسیتی اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی تا کمتر از یک ساعت دیگر از سری بازی های این هفته لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، این بازی در شرایطی برگزار می شود که منچسترسیتی با فاصله 25 امتیازی نسبت به لیورپول صدرنشین ، با 57 امتیاز در رده دوم جدول رقابتهای این فصل لیگ برتر قرار دارد و منچستریونایتد با چهل و دو امتیاز، تیم هفتم رقابتهای این فصل است. با وجودی که هیچ یک از این دو تیم شانسی برای قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر ندارند، اما منچسترسیتی اصلا دلش نمی خواهد تا متحمل باخت دیگری در این فصل شود و از سوی دیگر قصد باختن در دربی شهر منچستر را ندارد؛ به ویژه که در سالهای اخیر موفقیتهای زیادی در دربی شهر منچستر کسب کرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت ادرسون و دخیا به ترتیب محافظت از دروازه‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی را به عهده خواهد داشت. نکته جالب استفاده سولسشر از سه  دفاع یعنی لیندلوف، مگوایر و شاو در این بازی است. ویلیامز هم که در دو هفته اخیر در هیچ بازی‌ای در ترکیب اولیه یونایتد حضور نداشته حالا در دربی از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت. عدم حضور مک‌تومینای از دیگر نکات جالب فهرست یونایتد در این بازی است.

در سوی دیگر میدان سیتی که حالا دیگر امیدی به قهرمانی در این فصل لیگ برتر ندارد با توجه به پیروزی اخیرش مقابل رئال مادرید در برنابئو با روحیه بالایی به مصاف یونایتد می‌رود. گواردیولا در خط حمله از استرلینگ و آگوئرو استفاده می‌کند و فرناندینیو در این بازی بازوبند کاپیتانی سیتی را به بازو خواهد بست. نام دی‌بروین در فهرست یازده نفره بازیکنان سیتی در این بازی به چشم نمی‌خورد.

ترکیب اصلی دو تیم برای این بازی بدین ترتیب است:

ترکیب اصلی منچستریونایتد: داوید دخئا، وان بیساکا، لیندلوف، مگوایر ، شاو، ماتیچ، فرد، ویلیامز، برونو فرناندز، جیمز، مارسیال

بازیکنان ذخیره یونایتد: رومرو، بیلی، توانزبه، ماتا، مک تامینی، گرینوود، ایگالو

ترکیب اصلی منچسترسیتی: ادرسون، کانسلو، اوتامندی، فرناندینیو، زینچنکو، رودریگو، گوندوگان، فودن، برناردو، استرلینگ، آگوئرو

بازیکنان ذخیره سیتی: براوو، واکر، ژسوس، سیلوا، مندی، محرز و گارسیا

 6363