لمپارد: در این بازی مزد اعتماد به بازیکنانم را گرفتم

لمپارد: در این بازی مزد اعتماد به بازیکنانم را گرفتم

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از برد 4-0 چلسی مقابل اورتون، فرانک لمپارد سرمربی چلسی در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، لمپارد در آنالیز عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:« همه چیز همانطور که توقع داشتیم، پیش رفت. هر تیمی، همیشه به بازیکنانش نیاز دارد. دربازی امروز ما مصدومان زیادی داشتیم ولی تنها راه مقابله با این مشکل، این است که به هم اعتماد کنیم. بازیکنان ما با تمرکز کامل مقابل اورتون کار کردند اما در هر صورت نباید به خودمان مغرور بشویم.»

لمپارد در ادامه صحبتهایش در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می تواند به جمع 4 تیم برتر جدول لیگ برتر برسد یا خیر گفت:« ما هنوز راه درازی پیش رو داریم. باید کاملا متمرکز باشیم؛ همه چیز دست خودمان است . وقتی گفتم روی کاغذ کمتر کسی از ما انتظار دارد، با توجه به تصویر کلی جدول این حرف را زدم. ما هنوز راه زیادی در پیش داریم. دوست ندارم در مورد روند موفقیت چلسی حرفی بزنم؛ بازی بعدی ما مقابل استون ویلاست و باید در مصاف با استون ویلا هم مثل بازی مان مقابل اورتون کار کنیم.در طول این فصل فراز و نشیبهای زیادی داشته ایم و باید با حفظ همین رویه نشان دهیم که می توانیم موفق باشیم.»

سرمربی جوان چلسی در مورد درخشش بازیکنان جوانش دراین بازی گفت:« تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. هر کسی می‌تواند انرژی مورد نیاز را به تیم تزریق کند.»

لمپارد همچنین به تمجید از کپا آریزابالاگا دروازه بان جوان و اسپانیایی تیمش و سایر ستاره های تیمش پرداخت و گفت:« کپا نشان داده که بازیکن باشخصیت و شجاعی است. راس بارکلی، مارکوس آلونسو هم عملکرد فوق العاده ای دارند. هر کسی که می‌خواهد بازی کند باید در تمرینها خودش را ثابت کند. این بازیکنان این کار را کرده اند. ژیرو هم پاسخ اعتماد ما را داده. وقتی ژیرو و شخصیتش را بشناسید، می توانید با درنظر داشتن خصوصیات شخصیتی اش از او بازی بگیرید. ژیرو عملکرد خیلی خوبی دارد و در رختکن تیم هم جزو بازیکن فوق العاده تیم است.»

 

6363