عملکرد زیدان در دوره دوم حضور در رئال چطور بوده است؟

عملکرد زیدان در دوره دوم حضور در رئال چطور بوده است؟

پایگاه خبری فوتبالی – مربیان معمولا در بازگشت به یک تیم خیلی خوب عمل نمی‌کنند. این را زین‌الدین زیدان دارد به خوبی درمی‌یابد.

او حدود یک سال پیش به رئال مادرید برگشت. رئال در فصل گذشته در سه رقابت اصلی حذف شد، و در این فصل هم با این که بارسلونا آمار بسیار بد 58 امتیاز از 27 بازی در لالیگا را دارد، تیم زیدان پایین‌تر از این تیم قرار گرفته است. هیچ تیمی از فصل 07-2006 تاکنون نتوانسته بود با این تعداد امتیاز کم در پایان هفته 27ام صدرنشین لیگ باشد. در آن فصل بارسلونا با 53 امتیاز صدرنشین بود (و البته رئال مادرید قهرمان شد).

سانتیاگو سولاری پس از حذف از جام حذفی به دست بارسا و لیگ قهرمانان به دست آژاکس از کار برکنار شد. او 73 درصد امتیازات ممکن را در لالیگا کسب کرده و 12 برد، 1 تساوی، و 4 باخت داشت. زیدان هم حالا از جام حذفی کنار رفته، اوضاعش در لیگ قهرمانان خوب نیست (و آمار می‌گوید او تنها 7 درصد شانس صعود به دور بعد را دارد)، و در لالیگا هم 69 درصد امتیازات را به دست آورده است.

او نتوانسته مانند دوران اول حضورش در رئال از سیستم چرخشی به خوبی اسفتاده کند. در دوره دوم حضور او، رئال در 50 بازی 10 شکست را تجربه کرده است. در دوره اول حضور او، برای رئال 105 بازی طول کشید تا 10 شکست را تجربه کند. مادرید حالا در هفت بازی اخیر خود چهار باخت داشته است، در حالی که در 32 بازی قبل از آن تنها دو بار شکست خورده بود.

8444