نیمار در پیراهن رئال مادرید؛ دردناک برای هواداران بارسلونا

نیمار در پیراهن رئال مادرید؛ دردناک برای هواداران بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – تصویری کمتر دیده شده از نیمار در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد پیوستن او به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳ بسیار جدی بوده است.
به گزارش فوتبالی، نیمار که در سال ۲۰۱۳ به بارسلونا پیوست پیشتر قرار بود در سن ۱۳ سالگی به رئال بپیوندد. زمانی که الگوی نیمار، روبینیو در سال ۲۰۰۵ به رئال پیوست مدیربرنامه‌های روبینیو تصمیم داشت با انتقال نیمار هم سود کلانی به جیب بزند. به همین دلیل نیمار هم به مادرید رفت و ۱۹ روز در کمپ رئال حضور داشت و حتی در گفت و گویی اعلام کرد: «به نظر می‌رسد رویای حضورم در رئال در حال رخ دادن است. در بازی با لاکرونیا که با برتری ۴-۰ رئال همراه شد در کنار رئیس (پرز) نشسته بودم.»
نیمار در مدتی کوتاه برای تیم جوانان رئال ۲۷ گل زد و همه‌چیز برای پیوستن او به رئال آماده بود اما دچار شک و تردید شد و ترجیح داد به دلیل سن پایینش همچنان در کنار خانواده بماند. چند سال بعد ۵ باشگاه رئال مادرید، بارسا، منچسترسیتی، چلسی و بایرن مونیخ می‌خواستند این بازیکن را خریداری کنند اما در دوران اوج موفقیت بارسلونا و کسب سه‌گانه توسط تیم گواردیولا، نیمار تصمیم گرفته به بارسا بپیوندد و در کنار مسی حضور داشته باشد و بتواند به همراه تیم لوئیز انریکه دوران موفقی داشته باشد.

۱۱۰۱