تماس رئال مادرید با گزینه‌های جانشینی زیدان؛ پوچتینو و الگری

تماس رئال مادرید با گزینه‌های جانشینی زیدان؛ پوچتینو و الگری

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید نتوانسته فصل خوبی داشته باشد. رئال مادرید از کوپا حذف شد، با توجه به شکست خانگی در دور رفت، خطر حذف را به شدت حس می کند چرا که کار سختی برای کامبک زدن در ورزشگاه اتحاد دارد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هفت بازی اخیرش چهار شکست داشته است و به همین خاطر اوضاع زیاد خوب نیست. اگر رئال مادرید نتواند در پایان فصل جام ببرد و سوپرجام اسپانیا تنها جام فصلش باشد احتمال قطع همکاری با زیزو کم نیست و به همین خاطر مدیران رئال مادرید از حالا مذاکره با مربیان مختلف را آغاز کرده اند.

به همین خاطر مدیران رئال مادرید مذاکراتی را با مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی سابق تاتنهام آغاز کرده اند. این مربی قبل از استخدام لوپتگی و در سال 2018 گزینه ایده آل مدیران رئال بود اما در آن زمان تاتنهام اجازه جدا شدنش را نداد. از سویی نشریه انگلیسی ایندپندنت گزارش داده است که مدیران رئال مادرید اخیرا با پوچتینو تماس گرفته اند و به او گفته اند که برای حضور روی نیمکت رئال مادرید در فصل آینده آماده باشد. ماسیمیلیانو الگری مربی ایتالیایی سابق یوونتوس هم از تابستان می خواهد به مربیگری برگردد. این مربی گزینه دوم رئال مادرید برای جانشینی زیزو خواهد بود.

قرارداد فعلی زیدان با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار دارد اما هیچ بعید نیست که در صورت بدون جام ماندن استعفا بدهد و از رئال مادرید جدا شود و باشگاه به دنبال جایگزین برای او می گردد.