خسارت میلیونی بارسلونا از برگزاری بازی با ناپولی بدون تماشاگر

خسارت میلیونی بارسلونا از برگزاری بازی با ناپولی بدون تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی- جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که برگزاری بازی تیمش مقابل ناپولی در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در غیاب تماشاگران و پشت درهای بسته، خسارتی 6 میلیون یورویی به باشگاه کاتالان وارد خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، آقای بارتومئو دراین رابطه گفت:« بازی بارسلونا مقابل ناپولی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد واز این بابت بسیار برای هواداران و برای دنیای فوتبال متاسفیم ولی ما باید مسئول باشیم. می خواستیم مقابل هوادارانمان بازی کنیم. بعد دولت دستور داد تا بازیهای لیگ بدون تماشاگر برگزار شوند. مطمئنا به رغم کنسل شدن پروازها، هواداران ناپولی خودشان را به بارسلونا خواهند رساند.»

رئیس باشگاه بارسلونا ادامه داد:« فوتبال در اولویت دوم است واولویت اول همه سلامت است. باشگاه بارسلونا از برگزاری این بازی بدون تماشاگر حدودا 6میلیون یورو ضرر مالی خواهد کرد.» 

او در واکنش به چرخش دستمالها در نوکمپ در بازیهای اخیر بارسلونا به نشانه اعتراض به نحوه مدیریت او در باشگاه کاتالان، به شوخی گفت:« اگر بازی پشت درهای بسته برگزار شود، دیگر شاهد چرخش دستمالها نخواهیم بود. ولی این واکنش و رفتاری عادی است. من هم زمانی که بارسلونا، رونالدو را به اینتر فروخت، در داخل ورزشگاه، دستمالی که در دست داشتم را چرخاندم.»

6363