توخل: فردا در مورد حضور یا عدم حضور امباپه تصمیم می گیریم

توخل: فردا در مورد حضور یا عدم حضور امباپه تصمیم می گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن خود را برای مصاف با بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند. 

به گزارش فوتبالی، در این میان کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی.اس.جی دچار آنژین شده و پاریسی ها حسابی نگران حال او هستند. حالا توماس توخل سرمربی تیم پاریسی در صحبتهایی خبر بیماری امباپه را تائید کرده و البته تصمیم گیری درمورد حضور یا عدم حضور امباپه در بازی با دورتموند را به فردا موکول کرده است.

توخل در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه پاری سن ژرمن گفتگوی کوتاهی را انجام داده و در جریان این گفتگو اعلام کرده که امباپه با آنژین دست و پنجه نرم می کند و به همین خاطر هم در تمرینات دو روز اخیر تیمش غایب بوده است. توخل دراین باره گفت:« حال کیلیان بد است. امروز و دیروز حال او بد بود. ما تلاش می کنیم تا عصر امروز او جلسه تمرینی کوتاهی را برگزار کند؛ البته به شرطی که تبش پائین بیاید... ولی امباپه در دو روز اخیر نتوانست با تیم تمرین کند. باید منتظر بمانیم و فردا در مورد حضور یا عدم حضور او در بازی با دورتموند تصمیم گیری می کنیم.»

توخل در مورد شرایط تیاگو سیلوا هم اظهارنظر قطعی نکرد. البته شرایط سیلوا با امباپه متفاوت است و این مدافع برزیلی در روزهای اخیر با تیمش تمرین کرده و احتمالا بدون مشکل قادر به همراهی تیمش در بازی فردا خواهد بود.

این سرمربی آلمانی در بازی تیمش مقابل دورتموند، وراتی، مونیه و آندر اررا را به همراه نخواهد داشت و تکلیف کیلیان امباپه هم فردا مشخص خواهد شد.

6363