سوال روز/ ستاد کرونا در جریان تمرین کردن تیم ها هست؟

سوال روز/ ستاد کرونا در جریان تمرین کردن تیم ها هست؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ورزش در جریان شروع تمرینات تیمها و همچنین برنامه لیگ در سال جدید قرار دارد؟

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که خبری منتشر شد درباره آنکه با توجه به شیوع گسترده کرونا در کشور، تیمهای باشگاهی برای شروع تمریناتشان، حتما باید از ستاد مقابله با کرونا مجوز بگیرند منتهی هنوز معلوم نشده تیمهایی مثل سایپا و سپاهان که تمریناتشان را شروع کرده‌اند و همچنین پرسپولیس که قرار است از امروز تمریناتش را از سر بگیرد، مجوزهای لازم را گرفته‌اند یا نه. البته ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در مصاحبه‌ای که با ایران‌ورزشی داشته گفته تمام نکات بهداشتی در باشگاه سایپا رعایت شده و قبل و بعد از تمرین، رختکن و هر جایی که بازیکنان حضور داشته باشند، ضدعفونی می‌شود.

از طرف دیگر در شرایطی که رئیس سازمان صداوسیما از قول وزیر بهداشت اعلام کرده، 20 فروردین اوج کرونا خواهد بود و تا اواخر خرداد هم کشور درگیر این بیماری است، سازمان لیگ در اقدامی عجیب برنامه مسابقات را اعلام کرد که بر اساس آن، لیگ از 14 فروردین ادامه پیدا خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست سازمان لیگ برای این موضوع با ستاد مقابله با کرونا هماهنگ کرده یا نه.

خبرنگار فوتبالی تلاش کرد تا در این زمینه با دکتر مهرزاد خلیلیان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش صحبت کند که دکتر خلیلیان به تماس‌هایش پاسخ نداد.

1984