کرونا، لیگ ام.ال.اس آمریکا را هم 30 روز تعطیل کرد

کرونا، لیگ ام.ال.اس آمریکا را هم 30 روز تعطیل کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان برگزاری لیگ فوتبال آمریکا، ام.ال.اس اعلام کردند که تمام بازیهای این لیگ به مدت 30 روز و به خاطر پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا به تعلیق در می آید.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه منتشر شده از سوی لیگ ام.ال.اس می خوانیم:« بازیهای لیگ ام.ال.اس آمریکا برای 30 روز و بلافاصله بعد از انتشار این خبر لغو خواهد شد. دلیل تعطیلی لیگ، همکاری برای جلوگیری از شیوع بیشتری ویروس کرونا طبق توصیه های پزشکی و سازمانهای سلامت عمومی است. در زمان مناسب، مسئولان برگزاری لیگ و باشگاه ها برنامه ها برای ادامه رقابتهای لیگ در فصل 2020 را اعلام خواهند کرد و اخبار بیشتری در مورد زمان برگزاری مسابقات منتشر خواهد شد.»

دن گاربر، یکی از مقامات لیگ ام.ال.اس آمریکا دراین باره گفت:« باشگاه های آمریکایی امروز متحد شده و تصمیم گرفتند تا به صورت موقت بازیهای این فصل به حال تعلیق در بیاید. این تصمیم بنا بر توصیه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و آژانس سلامت عمومی کانادا و دیگر مقامات سلامت عمومی اتخاذ شده و دلیل آن سلامت هواداران، بازیکنان، مسئولان و کارمندان باشگاه هاست. ما از هواداران به خاطر حمایت های بی دریغشان در این لحظات حساس تشکر می کنیم.»

پیش از این مسئولان برگزاری رقابتهای سری آ، مسابقات لیگ فوتبال ایتالیا را برای مدتی لغو کردند و امروز اعلام شد که بازیهای رقابت های این فصل لالیگا هم برای چند هفته ای تعطیل خواهد بود.

6363