توصیه تایمز به کلوپ: به جای انتقاد از اتلتیکو، از آنها یاد بگیر

توصیه تایمز به کلوپ: به جای انتقاد از اتلتیکو، از آنها یاد بگیر

پایگاه خبری فوتبالی- برد اتلتیکومادرید مقابل لیورپول و صعود این تیم به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، باعث شده تا خیلی ها از عملکرد لیورپول در این بازی انتقاد کنند.

به گزارش فوتبالی،اتلتیکویی ها در جریان این بازی با جان و دل به دفاع پرداختند و در نهایت با وجودی که لیورپول توانست دروازه اوبلاک را باز کند، اما شاگردان سیمئونه ورق را برگرداندند و توانستند به دور بعدی این رقابتها صعود کنند.  بازی شاگردان سیمئونه در این بازی با انتقادات زیادی در انگلیس روبرو شده که یکی از منتقدان آنها خود یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول است.

در پایان آن بازی، کلوپ در گفتگو با خبرنگاران گفت:« اصلا شیوه و سبک بازی اتلتیکوهایی را درک نمی کنم ولی آنها عادلانه به پیروزی رسیدند. من یک بازنده خوب نیستم. من وقتی می بازم، بدترین فرد ممکن هستم.» اما حالا از خود انگلیس، پاسخی قاطع برای صحبت های کلوپ ارائه شده است.

روزنامه تایمز با انتشار مقاله ای به قلم پل جویس در پاسخ به کلوپ تیتر زده:« به جای انتقاد از اتلتیکو، یورگن کلوپ باید از آنها درس بگیرد.» در این مقاله به مرور عملکرد اتلتیکومادرید دراین بازی پرداخته شده و اینکه آنها چگونه توانستند ورق را به نفع خودشان برگردانند. 

شیوه ای که سیمئونه عملکرد تیمش در این بازی را مدیریت کرد، باعث تاسف کلوپ شده بود و این سرمربی آلمانی دراین رابطه گفت:« اتلتیکویی ها فوتبال مناسبی بازی نکردند.» البته این اولین باری نیست که کلوپ به انتقاد از سبک بازیهای تیمهای دیگر می پردازد و او درمورد ساندرلند نیز چنین آنالیزی ارائه داده بود. 

در نهایت در گزارش روزنامه تایمز، به این نکته اشاره شده که لیورپول نتوانست شرایط را مدیریت کند؛ به ویژه در شرایطی که از تیم حریف پیش بوده:« با گل فیرمینو، ورق برای لیورپول برگشت و دقیقا بعد از آن لیورپول نتوانست بازی را مدیریت کرده و کنترل زمین را در دست بگیرد شاید کلوپ اصلا خوشش نیاید که اتلتیکو تبدیل به یک سمبل شود ولی مسائلی هست که لیورپول باید از تیمهای حریفش بیاموزد.»

6363