اسکای اسپرت ایتالیا: در خانه بمانید، فوتبال خاطره‌انگیز پخش می‌کنیم!

اسکای اسپرت ایتالیا: در خانه بمانید، فوتبال خاطره‌انگیز پخش می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی – شبکه اسکای اسپرت ایتالیا برای سرگرم شدن مردم ایتالیا راه حل جالبی به کار برده‌ و اقدام به بازپخش دیدارهای خاطره‌انگیز برای ایتالیایی‌ها کرده است.
به گزارش فوتبالی، شبکه اسکای اسپرت ایتالیا در دورانی که هیچ فوتبالی در این کشور و البته در بسیاری از کشورهای اوپایی پخش نمی‌شود دست به اقدام جالبی زده و در ساعت برگزاری دیدارهای مهم اقدام به پخش بازی‌های مهم تیم ملی ایتالیا کرده است. این هفته اولین هفته‌ای است که بازی‌های سری‌آ به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا پیگیری نمی‌شود و پخش زنده‌ای هم در اسکای اسپرت در کار نیست. به همین دلیل این شبکه در اینستاگرامش رسما اعلام کرده امشب ساعت ۲۱:۰۰ دیدار ایتالیا و فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ بازپخش می‌شود. پست مربوط به این خبر با هشتگ orgoglioitaliano منتشر شده که به معنای غرور ایتالیایی است و به نظر می‌رسد به دلیل قهرمانی ایتالیا در جام جهانی در این پست استفاده شده. پیش‌بینی می‌شود در صورت استقبال از این عمل شبکه اسکای اسپرت در هفته‌های آتی هم که فوتبالی در ایتالیا برگزار نمی‌شود روزهای شنبه و یک‌شنبه بازی‌های خاطره‌انگیز برای هواداران ایتالیا پخش شود.
بیماری کرونا در ایتالیا و در میان فوتبالیست‌ها در حال گرفتن قربانی است و چند بازیکن ملی‌پوش مانند روگانی و گابیادینی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

1101