برنامه پاری سن ژرمن برای انتقال نیمار و امباپه مشخص شد

برنامه پاری سن ژرمن برای انتقال نیمار و امباپه مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – EPSN گزارش داده که سیاست نقل و انتقالات پاری سن ژرمن در پنجره تابستان چه خواهد بود. آنها اجازه رفتن را به نیمار می‌دهند، اما کیلیان امباپه را نگه می‌دارند.

به گزارش فوتبالی، این باشگاه پاریسی قیمت نیمار را هم 150 میلیون یورو می‌داند. بیش از همه هم به نظر می‌رسد که مقصد او بارسلونا باشد.

لئوناردو، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی می‌داند که این بازیکن به محض پایان فصل خواستار جدایی خواهد شد. پاری سن ژرمن هم نمی‌خواهد که ماجرای تابستان گذشته تکرار شود. پی‌اس‌جی حاضر است او را با قیمتی پایین‌تر از 222 میلیون یورو دریافتی بفروشد. اگر نیمار باعث شود پاری سن ژرمن باز هم فاتح لیگ فرانسه شود و لیگ قهرمانان را هم سرانجام فتح کند، به باور مقامات این باشگاه، او ماموریتش را انجام داده است.

اما لئوناردو به این نتیجه رسیده که امباپه برای چند سال بعد، بازیکن کلیدی پاری سن ژرمن خواهد بود و باشگاه از حضور او درآمد بالایی کسب خواهد کرد. به این ترتیب او فروشی نخواهد بود. از سوی دیگر، او می‌خواهد که بازیکنان فرانسوی دیگری را جذب کند و آنها را اطراف امباپه قرار دهد. 

این خبر ناامیدکننده‌ای برای رئال مادرید است که مشتری امباپه است. فلورنتینو پرز رویای خرید این بازیکن را دارد، اما به نظر می‌رسد که فعلا باید صبر کند.

8444