ریور پلات درهای ورزشگاهش را به روی تیم رقیب و داوران قفل کرد!

ریور پلات درهای ورزشگاهش را به روی تیم رقیب و داوران قفل کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – یک بازی جام اتحادیه آرژانتین لغو شد، چرا که ریور پلات حاضر نشد ورزشگاهش را برای این دیدار باز کند. این بازی قرار بود بین ریور پلات، قهرمان فصل گذشته لیگ آرژانتین، و اتلتیکو توکومان برگزار شود، اما مقامات ریور که نگران آن بودند که بازیکنانشان دچار ویروس کرونا شوند، نگذاشتند بازی انجام شود.

فعالیت ورزشی در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، و مسابقات کوپا لیبرتادورس هم تعطیل شده است. اما با این حال، مقامات آرژانتینی تصمیم گرفتند که جام اتحادیه را برگزار کنند.

تعداد مبتلایان ویروس کرونا در آرژانتین تاکنون بسیار کمتر از اروپا و آمریکا بوده است، و با این حال، محدودیت سفر گذاشته شده تا افراد مبتلا وارد این کشور نشوند. برخی رویدادهای عمومی هم در این کشور لغو شده است. با این حال، مدارس، شرکت‌ها، و فوتبال طبق روال سابق به پیش می‌رفتند.

بازی‌های روز جمعه بین خیمناسیا و بانفیلد، و پاتروناتو و سن‌لورنزو طبق برنامه برگزار شد. شنبه هم ایندیپندینته میزبان ولز سارسفیلد بود. البته بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار شد.

با این حال، ریور جمعه اعلام کرد که حاضر نیست که در این مسابقه شرکت کند.  هنگامی که چند نفر از کارکنان باشگاه اتلتیکو توکومان به ورزشگاه رفتند تا لباس‌های تیمشان را ببرند، دیدند که در ورزشگاه قفل است. جرمان دلفینو، داور مسابقه هم پشت در ماند.

حساب رسمی باشگاه اتلتیکو توکومان در توییتر تصاویری از کارکنان خود منتشر کرده که در بیرون ورزشگاه مانده‌اند. همچنین تصاویری از بازیکنان هم منتشر شده که در لابی هتل منتظر نشسته‌اند.

مقامات جام اتحادیه از این تصمیم باخبر شدند و بازی را لغو کردند. ریور پلات حالا ممکن است یا سه بر صفر بازنده شود و از جام کنار گذاشته شود، یا این که با اقدامات تنبیهی بیشتری مواجه گردد. 

8444