مشکل بازیکنان مصدوم رئال مادرید با قرنطینه

مشکل بازیکنان مصدوم رئال مادرید با قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی – پس از آن که نتیجه آزمایش کرونای تری تامپکینز، بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید مثبت شد، باشگاه اعلام کرد که تمامی اعضای تیم‌های فوتبال، بسکتبال، و کارکنان حاضر در والدبباس برای احتیاط 15 تا 21 روز در قرنطینه خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که نیکو میهیچ، رییس کادر پزشکی باشگاه خبر مثبت شدن آزمایش کرونای تامپکینز را اعلام کرد، زین‌الدین زیدان و کادر فنی‌اش برنامه خاص هر بازیکن را طراحی کردند و به آنها دادند تا در قرنطینه طبق آن به پیش بروند. دستورهای اعلامی مانند دستورهایی بود که در دوران کریسمس یا تعطیلات تابستانی به بازیکنان داده می‌شود. در این دستورها نحوه تغذیه، خواب، و استراحت مشخص شده بود و تمرینات سبکی هم داده شده بود که هر بازیکن به صورت روزانه انجام دهد.

پائولینو گرانرو، مربی بدنساز زسکا مسکو و تیم ملی روسیه در این باره گفته که تیم فعلی رئال مادرید مشکلی نخواهد داشت، اما بازیکنان مصدوم شاید دچار مشکل شوند: «برخی اعضای تیم نیاز به این دارند که به صورت مداوم تحت بازبینی قرار بگیرند. این نیاز به حضور فیزیکی پزشکان و مربیان بدنساز دارد. بازیکنانی که مصدومیت عضلانی دارند باید هر روز ماساژ داده شوند، و در جلسات فیزیوتراپی شرکت کنند. در هنگام قرنطینه، این مشکل بزرگی برای آنها خواهد بود.»

8444