مرگ مربی 21 ساله اسپانیایی به علت ویروس کرونا

مرگ مربی 21 ساله اسپانیایی به علت ویروس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسیسکو گارسیا مربی 21 ساله اسپانیایی به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باخت.

به گزارش فوتبالی، گارسیا که از سال 2016 در تیم اتلتیکو پورتادا آلتا در منطقه مالاگا اسپانیا فعالیت می کند، سرمربی تیم نوجوانان است. او که به علت علائم شدید بیماری کرونا به بیمارستان منتقل شده بود، در آن جا متوجه شد که به نوعی از سرطان خون مبتلا است  و نهایت جان باخت.

تا کنون قریب به 300 نفر در اسپانیا به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. گارسیا پنجمین قربانی این ویروس در منطقه کروناست اما تا کنون جوان ترین است چرا که بقیه جان باختگان 70 تا 80 سال عمر داشتند.

پس از انتقال گارسیا به بیمارستان، پزشکان فهمیدند که این مربی به سرطان خون مبتلا شده است. در حقیقت پزشکان می گویند که این پیش زمینه باعث شد تا ابتلا به کرونا به مرگ وی منجر شود و در حالت عادی فردی در این سن نباید جام خود را به خاطر کرونا از دست بدهد.

هر چند که برخی می گفتند که کرونا جوان ترین فردی است که در دنیا به علت کرونا جان خود را از اسد تداده اما هفته گذشته نیز یک کودک در بریتانیا جان خود را از دست داده است. فوتبال اسپانیا در حال حاضر به خاطر این ویروس متوقف شده است.

په په بوئنو، مدیر باشگاه پورتادا آلتا در مورد فرانسیسکو گارسیا گفت:" او یک انسان بزرگ و شریف و یک مربی با استعداد بود. همه هنوز شوکه هستیم. ویروس کرونا با بیماری او توامان شد. نمی توانم باور کنم که چنین اتفاقی رخ داده است."