کمک 100 هزار یورویی زلاتان به بیمارستان‌ها

کمک 100 هزار یورویی زلاتان به بیمارستان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ایبراهیموویچ 100 هزار یورو به بیمارستان‌های شمال ایتالیا کمک کرده است. این کمک او برای مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

به گزارش فوتبالی، ایبراهیموویچ جدیدترین بازیکنی در سری آ است که بخشی از دستمزد خود را به بیمارستان‌ها اعطا می‌کند. ایتالیا درگیر بحران ویروس کرونا است، و در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر در این کشور مبتلا به این بیماری هستند. همچنین 2500 نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

این مهاجم میلان در اینستاگرام اعلام کرد که 100 هزار یورو را به بیمارستان هومانیتاس اهدا کرده است. این بیمارستان برای مردم مناطق لومباردی و پیدمونت است. شهر میلان در منطقه لومباردی، و شهر تورین که یوونتوس در آن واقع است در منطقه پیدمونت قرار دارد.

این بازیکن سوئدی همچنین یک کمپین برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به راه انداخته است و از مردم خواسته است که به این کمپین کمک مالی کنند تا با این بیماری مبارزه شود.

ایتالیا تبدیل به مرکز شیوع ویروس کرونا در اروپا شده است. کل این کشور برای بیش از یک هفته است که در قرنطینه است. سری آ ایتالیا هم فعلا برگزار نمی‌شود، هرچند که وزیر ورزش این کشور گفته که از 14 اردیبهشت، به احتمال زیاد مسابقات از سر گرفته خواهد شد.

8444