اسکای اسپرت: هزینه‌ای از مشترکان نمی‌گیریم

اسکای اسپرت: هزینه‌ای از مشترکان نمی‌گیریم

پایگاه خبری فوتبالی – شبکه اسکای اسپرت اعلام کرده به دلیل متوقف شدن فعالیت‌های ورزشی در دنیا از مخاطبانش در این مدت هزینه‌‌ای نمی‌گیرد و بابت اشتراک آن‌ها در این مدت هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.
به گزارش فوتبالی، ویروس کرونا تمام مسابقات فوتبال در سرتاسر جهان را لغو کرده و به بسیاری از صنایع مرتبط با فوتبال صدمه زده است. به همین دلیل شبکه اسکای اسپرت تصمیم گرفته تا حق اشتراک مشترکان را موقتا متوقف کند زیرا تا چند هفته و احتمالا ماه آتی هیچ فوتبالی پخش نمی‌شود.
اسکای اسپرت در بیانیه‌ای به مخاطبانش اعلام کرده: «در حالا حاضر و به دلیل اینکه فوتبالی برگزار نمی‌شود اشتراک خود را قطع نکنند زیرا در این مدت از آن‌ها هزینه‌ای کسر نمی‌شود. ما تولید برنامه‌هایمان را متوقف نکرده‌ایم و تمام ۱۱ شبکه اسکای در حال تولید محتواهایی با کیفیت هستند. دوست داریم همچنان به مخاطبانمان اضافه شود اما با توجه به شرایط فعلی سعی داریم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا برای مخاطبانمان بهترین راه حل را ادامه دهیم.»
اسکای اسپرت یکی از معتبرترین رسانه‌های ورزشی دنیاست که علاوه بر فوتبال رشتبه‌های دیگری چون کریکت، گلف و ماشین ساری را هم پوشش می‌دهد. این شبکه پیشتر برای جذب مخاطبین در ایتالیا اعلام کرده بود بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز را در طول مدت قرنطینه برای مردم  این کشور پخش می‌کند.

1101