مادر رونالدو پس از سکته، از بیمارستان مرخص شد

مادر رونالدو پس از سکته، از بیمارستان مرخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مادر کریستیانو رونالدو سه هفته پیش به علت سکته به بیمارستان دکتر نلیو مندونچا در منطقه فونچال در پرتغال منتقل شد و تا امروز در آن جا بستری بود.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که مادر رونالدو تحت عمل جراحی و درمان قرار گرفت، در آی سی یو بیمارستان تحت درمان قرار داشت هر چند که در روزهای بعد از عمل شرایطش بهتر شد و در حال حاضر اوضاع برای او خیلی بهتر است.

دولورس بالاخره از بیمارستان مرخص شد. روزنامه پرتغالی رکورد گزارش داده است که روند درمان برای این زن 65 ساله بسیار خوب پیش رفته است و به همین خاطر او از بیمارستان مرخص شد تا در کنار خانواده اش باشد. این روزها رونالدو و خانواده اش خودشان را در خانه مجللی که در مادیرا دارند، قرنطینه کرده اند و حالا دولورس نیز به آنها ملحق خواهد شد.

کریستیانو در هفته های اخیر به شدت جویای شرایط مادرش بوده است. درست در روز سکته، رونالدو با اجازه یوونتوس به پرتغال سفر کرد تا به مادرش سر بزند. از سویی بعد از ان که لیگ ایتالیا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد، ستاره پرتغالی به همراه خانواده اش راهی مادیرا شده تا در این خانه شیک که در کنار اقیانوس اطلس قرار گرفته، استراحت کند.