هادسون اودوی، کرونا را زمین زد

هادسون اودوی، کرونا را زمین زد

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز پیش خبر ابتلای کالوم هادسون اودی، بازیکن جوان باشگاه چلسی روی وب سایت های خبری رفت و او یکی از اولین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس بود که به این بیماری ویروسی مبتلا شد.

به گزارش فوتبالی، حالا باشگاه چلسی با انتشار خبری اعلام کرد که کالوم هادسون اودی، حالش خوب است وتوانسته با شکستن دادن ویروس کرونا، به زندگی عادی بازگردد.

دو هفته پیش بود که خبر ابتلای هادسون اودی به ویروس کووید 19 منتشر شد و تست کرونایی که دقیقا 11 روز پیش داد، مثبت اعلام شد؛ بعد از این اتفاق بود که این بازیکن جوان به قرنطینه خانگی رفت و در پی این اتفاق باشگاه چلسی هم مجموعه ورزشی اش را به صورت عمقی و کامل ضد عفونی کرد. 

البته در بیانیه ای که باشگاه چلسی در مورد هادسون اودی منتشر کرده، تاکیدی بر منفی اعلام شدن تست مجدد کرونای اودوی نشده ولی مقامات این باشگاه خاطرنشان کرده اند که او حالش خوب است و با رهایی از بند کرونا، حالا به سختی در خانه به تمرین می پردازد.

هادسون اودوی 19 ساله در 25 دیداری که در این فصل برای چلسی برگزار کرده،3 گل به ثمر رسانده است.

در روزها و هفته های اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور انگلیس افزایش چشمگیری یافته و همین اتفاق باعث تعطیل شدن موقت رقابتهای لیگ برتر واعمال محدودیت های در زندگی روزمره افراد شده است.

6363