تغییر لوگوی باشگاه اینترمیامی در مبارزه با ویروس کرونا

تغییر لوگوی باشگاه اینترمیامی در مبارزه با ویروس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینترمیامی که در لیگ ام.ال.اس آمریکا شاغل است، برای حمایت از توصیه های سازمانهای بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، تغییری در لوگوی باشگاه ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، در لوگوی این باشگاه، دو پرنده حواصیل قرار دارند تا پیش از این در کنار یکدیگر قرار داشتند و حالا و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، مسئولان باشگاه، در اقدامی خلاقانه و برای حمایت از توصیه های پزشکان در مسیر مبارزه با شیوع بیشتر کرونا و حفظ فاصله با افراد، این دو پرنده را در فاصله دورتری از یکدیگر در لوگوی باشگاه قرار داده اند.

در توضیح ارائه شده دراین رابطه می خوانیم:« دو حواصیل سفیدی که روی لوگوی باشگاه اینترمیامی دیده می شوند، نماد آزادی و قدرت هستند و حالا با توجه به شیوع پاندمی جهانی کرونا، از هم فاصله گرفته اند. لوگوی باشگاه ما تغییراتی داشته و دو حواصیلی که همیشه برای نشان دادن اتحاد در باشگاهمان در کنار هم بودند، حالا دور از هم قرار گرفته اند.»

در روزها و هفته های اخیر ویروس کووید 19 سراسر دنیا را فراگرفته و افراد زیادی به بیماری کرونا مبتلا و عده زیادی هم در پی همین بیماری از دنیا رفته اند. در ادامه بیانیه اینترمیامی می خوانیم:« ویروس کووید 19، تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و  در نتیجه مهم است که توصیه ها و دستورات مقامات را گوش داده و به صورت عملی، فاصله اجتماعی را رعایت کنیم. باشگاه اینترمیامی قصد دارد تا با بهره گیری از لوگوی باشگاه، بازیکنان و مالکان باشگاه برای به اشتراک گذاشتن این پیغام بهداشتی وارد عمل شود.»

این باشگاه آمریکایی زیرنظر دیوید بکام اداره می شود و اولین بازی اش را بیست و سه روز پیش در خارج از خانه و مقابل لس آنجلس فوتبال کلاب برگزار کرد. قرار براین بود که اولین بازی خانگی اینتر میامی ده روز پیش مقابل لس آنجلس گلکسی برگزار شود که با شیوع گسترده ویروس کرونادر آمریکا، لیگ ام.ال.اس به حالت تعلیق درآمد.

6363