بازیکنان میلان می‌خواهند که پیولی بماند

بازیکنان میلان می‌خواهند که پیولی بماند

پایگاه خبری فوتبالی- استفانو پیولی، مربی میلان با حمایت تعداد زیادی از بازیکنان تیمش روبرو است. آنها می‌خواهند که این مربی در تیمشان بماند.

به گزارش فوتبالی، سامو کاستیخو، بال اسپانیایی میلان گفته که بازیکنان این تیم دوست دارند که پیولی در میلان ماندنی شود و فصل بعد هم مربی این تیم باشد. عملکرد تیم و نتایج آنها پس از آمدن پیولی بسیار بهتر شده است.

پیولی در هفته هفتم سری آ جانشین مارکو جیامپائولو شد. او قراردادی تا تابستان 2021 امضا کرده است، اما شایعات حاکی از آن است که تغییرات زیادی در میلانلو اتفاق خواهد افتاد، و آینده این مربی هم نامشخص است.

گفته می‌شود که رالف رانگنیک، مدیر سالزبورگ به عنوان مدیر ورزشی باشگاه انتخاب شده و در همین حین وظایف مربی‌گری را هم به عهده خواهد داشت. اما توتواسپورت نوشته که بازیکنان با تغییر مربی تیم مخالفند.

این روزنامه نوشته که تئو هرناندز، اسماعیل بن‌ناصر، و آنته ربیچ زیر نظر این مربی سابق فیورنتینا شکوفا شده‌اند، و از حضور این مربی دفاع می‌کنند. آمار هم به سود این مربی 54ساله است.

پیولی در 22 بازی اول خود در سن‌سیرو 9 پیروزی کرده است. او در 19 بازی در لیگ 27 امتیاز گرفته، و تیمش هم در رده هفتم جدول است. آنها سه امتیاز کمتر از ناپولی، تیم ششم جدول کسب کرده‌اند.

8444