دوره قرنطینه رئال مادرید به سر آمد

دوره قرنطینه رئال مادرید به سر آمد

پایگاه خبری فوتبالی- روز پنجشنبه 15 روز از روزی که بازیکنان رئال مادرید به قرنطینه خانگی رفتند گذشت.

به گزارش فوتبالی، روز دوازدهم ماه مارس، یعنی دقیقا 15 روز پیش بود که بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای تامپکینز، بازیکن بسکتبال باشگاه رئال مادرید، تمام اعضای این باشگاه به قرنطینه خانگی رفتند و حالا با اتمام این دوره هم وضعیت آنها تغییر چندانی نخواهد کرد.

حالا مقامات باشگاه مادریدی اعلام کردند که در طول این مدت تست کرونای هیچ فرد دیگری از اعضای این باشگاه مثبت اعلام نشده است. این درحالی است که حدودا 750 نفر برای رئال مادرید کار می کنند که از بین این افراد می توان به ورزشکاران و کارمندان دپارتمانهای مختلف اشاره کرد که همگی درطول این مدت در قرنطینه خانگی بودند.

این نقطه پایانی است بر ایزوله بودن بازیکنان رئال مادرید ولی این تغییری در پروتکلی که مدیران باشگاه در حال پیاده سازی آن هستند ایجاد نمی کند. بازیکنان رئال مادرید بعد از اتمام این قرنطینه دو هفته ای هم به جلسات تمرینی تیم بازنخواهند گشت و شرایطشان مشابه تمام تیمهای اسپانیایی دیگر خواهد بود و همچنان طبق دستور دولت اسپانیا در قرنطینه خانگی خواهند ماند.

 درحال حاضر تمام بازیکنان رئال مادرید در پایتخت اسپانیا هستند، به جز لوکا یوویچ که بعد از منفی بودن تست کرونایش، هفته گذشته به صربستان بازگشته است و البته بازگشتش به صربستان هم با جنجال زیادی همراه بود.

بدین ترتیب بازیکنان رئال مادرید همچنان در خانه برنامه های تمرینی ای که زیدان و کادر فنی رئال برایشان طراحی می کنند را انجام می دهند. آنها درعین حال با نیروهای کادر پزشکی باشگاه هم در ارتباط هستند تا درصورتی که کوچکترین علائمی از ویروس کرونا در خودشان احساس کردند به آنها اطلاع دهند و درعین حال پزشکان باشگاه توصیه های تغذیه ای را در اختیارشان قرار میدهند.

درعین حال برنامه تمرینات فیزیکی هم برای بازیکنان ارسال خواهد شد. تقریبا تمام بازیکنان رئال مادرید در خانه هایشان سالن بدنسازی دارند و مثل اردوی پیش فصل، مربی بدنساز تیم برنامه های خاصی را برای هریک از بازیکنان ارسال می کند. زیدان هم با شاگردانش در تماس است و بارها با آنها تلفنی صحبت می کند و روند اوضاعشان را پیگیری می کند.

6363