ماموریت موفق کیه‌لینی؛ رونالدو دستمزدش را بخشید

ماموریت موفق کیه‌لینی؛ رونالدو دستمزدش را بخشید

پایگاه خبری فوتبالی – جورجو کیه‌لینی توانست ماموریت خود را به خوبی انجام دهد و بازیکنان را به کاهش دستمزد در این دوران ترغیب کند.
به گزارش فوتبالی، به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال، بسیاری از باشگاه‌های دنیا به دنبال کاهش و یا بخشیدن دستمزد توسط ستارگانش هستند و امروز هم اعلام شد جورجو کیه‌لینی مامور شده تا با بازیکنان یوونتوس در این رابطه صحبت کند.
در همین راستا توتو اسپرت اعلام کرده کیه‌لینی که هم‌‌اکنون در هتل یوونتوس حضور دارد ابتدا با آنیلی (مالک باشگاه) و فابیو پاراتیچی (مدیر باشگاه) صحبت کرده و از آن‌ها دستور راضی کردن بازیکنان را گرفته است. این مدافع که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در تماس‌های ویدیویی‌اش با بزرگان یوونتوس مانند لئوناردو بونوچی، جی جی بوفون و کریستیانو رونالدو، توانسته آن‌ها را متقاعد کند تا در دورانی که تمرین و بازی برگزار نمی‌شود از گرفتن دستمزدشان صرف‌نظر کنند. طبق اعلام توتو اسپرت بسیاری از بازیکنان با این مسئله موافقت کرده‌اند و حتی کریستیانو رونالدو راضی شده تا ۳ میلیون و هشت‌صد هزار یورو از دستمزدش را ببخشد.
در حال حاضر بازیکنان بسیاری از باشگاه‌ها مانند بازیکنان بایرن مونیخ آلمان موافقت خود را با کاهش دستمزد اعلام کرده‌اند و به نظر می‌رسد حالا نوبت باشگاههای ایتالیایی است.

1101