یوونتوس در فکر دیماریا؛ دومین شکار رایگان یووه از PSG؟

یوونتوس در فکر دیماریا؛ دومین شکار رایگان یووه از PSG؟

پایگاه خبری فوتبالی – آنخل دیماریا که روزهای خوبی در پاریسن‌ ژرمن می‌گذراند در آستانه پیوستن به لیگ ایتالیا و تیم یوونتوس قرار دارد.
به گزارش فوتبالی و به نقل از کالچو مرکاتو، آنخل دیماریا که از مدت‌ها قبل و از زمان حضورش در رئال مادرید مورد توجه یوونتوسی‌ها قرار داشته حالا طبق شایعات در نزدیکی امضای قرارداد با این باشگاه قرار دارد. دیماریا در حال حاضر تا تابستان ۲۰۲۱ با باشگاه پاریسن ژرمن قرارداد دارد و مسئولان پاریسی هم از نمایش‌های او راضی هستند اما هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد به او داده نشده است و اگر این بازیکن آرژانتینی قراردادش را تمدید نکند می‌تواند به طور رایگان به هر تیمی بپیوندد.
در حال حاضر مسئولین یوونتوس به همان خونسردی زمان امضای قرارداد با رونالدو رفتار می‌کنند زیرا با توجه به روابط خوب خورخه مندس، مدیربرنامه‌های دیماریا با این باشگاه، خطری بابت از دست دادن او احساس نمی‌کنند. آن‌ها تجربه امضای قرارداد با بازیکنان سابق پاریسن ژرمن مانند رابیو را هم به صورت رایگان دارند. تنها مسئله نگران کننده برای آن‌ها دستمزد ۱۰ میلیون یورویی دیماریای ۳۳ ساله است زیرا آن‌ها می‌توانند با این مبلغ روی بازیکنی چون کولوسفکی سرمایه‌گذاری کنند.
دیماریا از سال‌‌ها قبل علاقه داشته به ایتالیا برود و در لیگ این کشور بازی کند اما هیج‌وقت تا این اندازه به این اتفاق نزدیک نبوده است.

1101