بارسلونا ۲۱-۲۰۲۰ با حضور ژاوی، سانچو و گنبری

بارسلونا ۲۱-۲۰۲۰ با حضور ژاوی، سانچو و گنبری

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که ژاوی چند ماه پیش پیشنهاد نشستن روی نیمکت بارسلونا را رد کرده بود حالا خبر رسیده او اعلام کرده برای قبول این پست آماده است.
به گزارش فوتبالی، این مربی چهل ۳۰ ساله اعلام کرده می‌تواند مربی بارسا شود اما استرس دارد برخی فضای اطراف رختکن را سمی کنند.
ژاوی که در حال حاضر سرمربیگری السد را برعهده دارد به لا ونگاردیا گفته: شفاف می‌گویم که می‌خواهم به بارسلونا برگردم و بسیار هیجان‌زده‌ام. حالا که خودم را در قامت مربی می‌بینیم فکر می‌کنم می‌توانم چیزی را به بازیکنان اضافه کنم اما باید به آن‌ها بگویم خودم را در پروژه‌ای می‌بینم که از صفر شروع کرده‌ام و تمام تصمیمات را خودم گرفته‌ام.
ژاوی درباره صحبت قبلی مدیر السد مبنی بر عدم اجازه جدایی او در فصل گذشته گفت: مشکلی ندارم و این مسئله را مخفی نمی‌کنم. می‌خواهم با کسانی کار کنم که به آن‌ها اطمینان دارم و معتبر و وفادار هستند. نباید اطراف رختکن فضای سمی به وجود بیاید.
ژاوی درباره شرایط نقل و انتقالاتی گفت: نمی‌دانم نیمار با توجه به حواشی مناسب بارسا باشد یا خیر اما شک ندارم از نظر فوتبالی او می‌تواند سوپراستار باشد. بارسا نیاز به بازیکنان زیادی ندارد. شاید فقط سانچو و گنبری.

1101