ماتراتزی و توصیف مورینیو: یک‌دوست، یک‌پدر و یک برادر

ماتراتزی و توصیف مورینیو: یک‌دوست، یک‌پدر و یک برادر

پایگاه خبری فوتبالی – مارکو ماتراتزی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان زیر نظر خوزه مورینیو را دارد، سرمربی سابقش را یک محافظ، ‌دوست، پدر و برادر خود می‌داند.
به گزارش فوتبالی، مارکو ماتراتزی در یک لایو اینستاگرامی با سباستین فری درباره مورینیو گفته: مورینیو مانند یک محافظ بود. یک دوست، پدر و یک برادر. او در زمان مناسب اشک ما را هم در می‌آود اما نتایجی که زیر نظر او گرفتیم نشان می‌دهد او به درستی می‌دانسته در چه زمانی چه حرکتی انجام دهد. تداوم یکی از مهم‌ترین مسائل است و او کاملا این خصلت را رعایت می‌کرد. هرچه می‌گفت انجام می‌داد. بعضی می‌گویند من با جانشین او، رافقا بنیتز خوب نبودم اما واقعیت این‌جاست دلیل این اتفاق این بود که او تداوم نداشت.
ماتراتزی در ادامه افزود: سخت است راه مورینیو را ادامه دهی اما لئوناردو واقعا هوشمندی به خرج داد و دقیقا هر کاری او انجام داد را کپی-پیست کرد. زمانی رسید که ما ۱۹ امتیاز اختلاف با میلان را جبران کردیم و اگر دربی را نمی‌باختیم می‌توانستیم از آن‌ها در جدول بالاتر قرار بگیریم.
ماتریکس درباره کسب سه‌گانه با اینتر گفت: تیم بسیار قدرتمندی داشت و لوسیون، اتوئو، تیاگو موتا و میلیتو را هم خریدیم. ۲۵ بازیکن داشتیم اما اهمیت نداشت چه کسی در زمین حضور دارد. اتوئو مانند برادر من بود و از او ممنونم. به من قول فتح لیگ قهرمانان داد و به قولش وفا کرد.

1101