پاتو به میلانی‌ها: زلاتان و مالدینی را حفظ کنید/ دوست دارم برگردم

پاتو به میلانی‌ها: زلاتان و مالدینی را حفظ کنید/ دوست دارم برگردم

پایگاه خبری فوتبالی – الکساندر پاتو که در سال‌های ابتدایی حضورش در فوتبال، در تیم میلان حضور داشت ابراز تمایل کرد به این تیم برگردد.
به گزارش فوتبالی، ستاره برزیلی سال‌های دور میلان بازگشت به این تیم را عالی خواند و ادعا کرد این باشگاه باید هم مالدینی را در کادر مدیریتی حفظ کند و هم زلاتان را در ترکیب تیم.
این بازیکن برزیلی که به تازگی از لیگ چین به لیگ برزیل برگشته و لباس سائو پائولو را بر تن کرده در گفت و گو با گازتا گفته از زمانی که میلان را ترک کرده نتایجشان را پیگیری می‌کند.
پاتو گفته: دوست دارم به اروپا برگردم و خوب می‌شود اگر در میلان حضور پیدا کنم. در حال حاضر اول باید در لیبرتادورس قهرمان شوم و سپس به اروپا برمی‌گردم. در چند سال اخیر با مشاهده شرایط میلان ناراحت بودم اما باشگاه می‌خواهد باز هم به دوران اوج برگردد و هواداران باید اعتماد به نفس داشته باشند.
مهاجم سابق میلان درباره وضعیت مدیریتی میلان می‌گوید: باشگاه باید به مالدینی اجازه کار دهد. او ارزش میلان را می‌داند و می‌تواند به آن‌هاکمک کند تا به سطح اول فوتبال برگردد. همچنین میلان باید روی ابراهیموویچ تمرکز کند. او بازیکن ارزش‌مندی برای دیگر اعضای جوان تیم است و پیش دروازه‌ رقیبان مرگبار ظاهر می‌شود.

1101