نیمار: زندگی من و کوبی بهم شبیه بود

نیمار: زندگی من و کوبی بهم شبیه بود

پایگاه خبری فوتبالی – نیمار اعلام کرده زندگی او و کوبی برایانت شباهت‌های زیادی بهم داشته و او از مرگ کوبی ناراحت شده است.
به گزارش فوتبالی، چندی پیش کوبی برایانت، بازیکن سابق و افسانه‌ای لیگ بسکتبال این بی ای به همراه دختر ۱۳ ساله خود جیانا در یک حادثه غم‌انگیز سقوط هلی کوپتر در کالیفورنیا درگذشت. برایانت بارهای اعلام کرده بود از علاقه‌مندان به فوتبال و تیم‌های میلان و بارسلونا است. سوپراستار تیم پاریسن ژرمن، نیمار که از علاقه‌مندان به کوبی برایانت بوده  از مرگ او بسیار ناراحت شده به Vogue Men Arabia گفته: مرگ کوبی روی من تاثیر زیادی گذاشت زیرا زندگی ما دو نفر شباهت‌های زیادی بهم داشت. شخصا و از نزدیک او را زمانی که به پاریس آمده بود دیدم. این دیدار در خارج از فضای ورزشی باعث شد رابطه متفاوتی با کوبی داشته باشم. خیلی خاص بود. جامعه و دنیای ورزش، شخص مهمی را از دست داده‌اند.
نیمار برزیلی که امسال هم بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده گفته: هیچ چیز بدتر از مصدومیت برای یک ورزشکار نیست. در دو فصل گذشته واقعا از مصدومیت‌ها رنج کشیدن و بارها خودم را شماتت می‌کردم. نیمی از موفقیت یک ورزشکار ذهنیت اوست. اگر ذهن و تفکر خوب باشد، سطح کیفی بالا می‌رود.

1101