اسطوره منچستر یونایتد: نزدیک بود به بارسلونا بروم

اسطوره منچستر یونایتد: نزدیک بود به بارسلونا بروم

پایگاه خبری فوتبالی – فردیناند اعلام کرده در آستانه پیوستن به بارسلونا بوده اما چون دوران موفقی در یونایتد داشته تصمیم گرفته در الدترافورد بماند.
به گزارش فوتبالی، ریو فردیناند، یکی از بهترین مدافعان تاریخ منچستریونایتد که ۱۲ سال در این تیم حضور داشت و توانست به همراه شیاطین سرخ به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد اعلام کرد ممکن بود در سال ۲۰۰۸ به درخواست فرانک رایکارد به بارسلونا بپیوندد.
فردیناند در گفت و گو با بی‌تی اسپرت گفته: نزدیک بود. بحث بین مدیر برنامه من و باشگاه بارسلونا آغاز شده بود. من با فرانک رایکارد صحبت کردم. نه برای رفتن. برای دانستن حسش. این اتفاق پس از تساوی ما مقابل بارسلونا در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و در تونل ورزشگاه نیوکمپ پس از نتیجه ۰-۰ افتاد. مشکل من بازی کردن خارج از انگلیس بود. من همیشه دوست داشتم خارج از انگلیس بازی کنم اما وقتی در خانه‌ام بودم و دوران خوبی در منچستر داشتم نمی‌شد این باشگاه را ترک کنم. ما آن‌ها را شکست دادیم و پیش خودم گفتم چرا باید فاتح لیگ قهرمانان فتح کنم و به تیم دیگری بروم؟
فردیناند در پایان گفت: در آن زمان ژاوی، اینیستا و مسی در حد کیفیت بازی سال‌های بعدشان نبودند و نمی‌شد تصور کرد بارسلونا به چنین تیمی تبدیل می‌شود.

1101