کرسپو: کریستیانو رونالدو خلاقیت رونالدو لوئیز نازاریو را ندارد

کرسپو: کریستیانو رونالدو خلاقیت رونالدو لوئیز نازاریو را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی –  هرنان کرسپو رونالدوی برزیلی را غیر قابل مقایسه می‌داند.
به گزارش فوتبالی، هرنان کرسپو، یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال آرژانتین و اینترمیلان در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: رونالدو و مسی خوش‌شانس هستند که در زمان هم زندگی می کنند و همدیگر را به سمت پیشرفت سوق می‌دهند. رونالدو لويیز نازاریو اما در زمان ما شرایط متفاوتی داشت و کسی نبود تا به او انگیزه زیادی بدهد. کسی نمی‌تواند خود را با او مقایسه کند. حرکات، خلاقیت‌ها و جوری که از مدافعان حریف می‌گذشت قابل مقایسه نیست. کریستیانو تمام دوران حرفه‌ایش را با تلاش تشکیل داده اما خلاقیت رونالدو لوئیز نازاریو را ندارد.
کرسپو درباره مهاجمان آرژانتینی شاغل در اروپا گفت: ایکاردی، دیبالا را می‌شناسم و در حال مشاهده توانایی‌های لوتارو مارتینز هستم که می‌تواند سرخیو آگوئرویی جدید باشد. تکنیک آگوئرو را ندارد اما بیشتر از او در خدمت تیم قرار دارد زیرا آگوئرو برخی اوقات حواسش پرت است.
مهاجم سابق تیم پارما در پایان گفت: زمانی که در لاتزیو، میلان و اینتر حضور داشتم کمتر فعالیت می‌کردم زیرا ذهنیت تیم‌هایم همیشه هجومی بوده. در پارما و در کنار ورون و انریکو کیه‌زا اندکی جدا افتاده بودم و مجبور بودم با دریبل از مدافعان عبور کنم. به همان دلیل در آن فصل بازیکن کامل تری شدم.

1101