صحبت عجیب مدیربرنامه لوتارو مارتینز: چه کسی دوست ندارد کنار مسی بازی کند؟

صحبت عجیب مدیربرنامه لوتارو مارتینز: چه کسی دوست ندارد کنار مسی بازی کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که هر روز خبر جدیدی درباره علاقه بارسلونا به لوتارو مارتینز در رسانه‌ها منتشر می‌شود صحبت‌های مدیر برنامه او بر این شایعات دامن زد.
به گزارش فوتبالی، مدیر برنامه‌های لوتارو، آلبرت یاکو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: چه کسی دوست ندارد در کنار لیونل مسی بازی کند؟ وقتی درباره بازی‌های لوتارو در تیم ملی صحبت می‌کنیم او می‌گوید شبیه به یک رویا بوده است. بازی در سن پایین و در کنار لیونل مسی فوق‌العاده است. البته او خیلی در این رابطه صحبت نمی‌کند و پسر شایسته‌ای است. اگر از لوتارو بپرسیم دوست دارد کجا بازی کند او به ما چیزی نمی‌گوید و شانس پیوستن به باشگاه‌های بزرگ را از بین نمی‌برد اما هیچ چیز تا امروز رسمی نشده است.
یاکو در ادامه گفت: صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌ها شایعه است که از بارسلونا، رئال مادرید و انگلیس با من تماس گرفته‌اند تا بگویند رئال مادرید و بارسلونا و چلسی می‌خواهند با او قرارداد ببندند اما اگر به چیزی اشاره کنم دروغ گفته‌ام. با شرایط به وجود آمده ما دیگر با اینتر صحبت بیشتری انجام نداده‌ایم. بله با افرادی که مستقیما در باشگاه‌ها فعالیت دارند صحبتی نکرده‌ایم اما به هر حال تماس‌هایی با باشگا‌ه‌ها انجام شده است. با احترام و نه در قالبی غیر رسمی. اگر صحبتی بین باشگاه‌ها بوده من خبری ندارم زیرا از جانب ما نبوده است.
تا قبل از شیوع کرونا، مارتینز ۲۲ ساله در ۳۱ بازی ۱۶ گل زده بود.

1101