روایت شقیری از تقلید مدل موی عجیب رونالدو: دوست دارم او را از نزدیک ببینم

روایت شقیری از تقلید مدل موی عجیب رونالدو: دوست دارم او را از نزدیک ببینم

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سوئیس تیم لیورپول از علاقه به رونالدو، جام‌های متعدد کسب شده‌اش و ادامه لیگ سخن می‌گوید.
به گزارش فوتبالی، ژردان شقیری در گفت و گو با سایت رسمی لیورپول درباره کامبک رویایی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان گفته: باورنکردنی بود. هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد. صادقانه بگویم ما همیشه باور داشتیم که می‌توانیم برگردیم. بین دو نیمه که به رختکن رفتيم بازی ۱-۰ بود. در اون لحظه اصلا فکر نمی‌کردم در انتها بازی ۴-۰ شود اما وقتی گل دوم را زدیم انرژی و انگیزه گرفتیم. هیچ‌وقت آن بازی رو فراموش نمی‌کنم. پاس گلم؟ فضای خیلی خوبی بین مدافعان بارسا بود و جینی به خوبی نفوذ کرد. گل زیبا و مهمی بود. کرنری که ترنت زد؛ ابتدا فکر کردم منظورش او این است که من ضربه را بزنم و به سمت کرنر رفتم اما دیدم خود او پاس را داد و گل فوق‌العاده‌ای را شاهد بودیم. فصل بسیار خوبی بود. قبلا با بایرن هم قهرمان جهان شده بودم ام واقعا تصور نمی‌کردم با تیم‌هایم این همه جام ببرم!
شقیری درباره الگوی فوتبالی‌اش گفت: رونالدو لوئیز نازاریو همیشه الگوی من بوده است. حتی مدل موی ۲۰۰۲ او را هم تقلید که بازخورد خوبی نداشت و همه در مدرسه شوکه شده بودند.  خیلی دوستش دارم و امیدوارم یک روز از نزدیک او را ببینم.
شقیری در پایان گفت: قهرمانی لیگ برای لیورپول و بازیکنان مهم و خاص است. چند سالی است که برای این عنوان در حال جنگیدن هستیم و امسال به کسب این عنوان خیلی نزدیک شده‌ایم. مهم‌ترین مسئله این است که حس جنگجویی ما حفظ شود و هر سال عملکرد بهتری داشته باشیم. جام‌های زیادی برده‌ام اما واقعا دوست داریم قهرمانی لیگ انگلیس را هم تجربه کنم.

1101