پیراهن قاتل لیورپول به فروش می‌رسد؛ هدف: مبارزه با کرونا

پیراهن قاتل لیورپول به فروش می‌رسد؛ هدف: مبارزه با کرونا

پایگاه خبری فوتبالی – لباس مارکوس یورنته در دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول به فروش می‌رسد.
به گزارش فوتبالی، مارکوس یورنته که با درخشش خود در آنفیلد و دو گلی که به ثمر رساند باعث شد تا اتلتیکو مادرید تیم لیورپول را شکست دهد و به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان برسد می‌خواهد لباس خود در آن بازی را به فروش برساند و عواید آن را به مبارزه با کرونا اختصاص دهد.
هافبک تیم اتلتیکو مادرید که در جریان بازی با لیوپول به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد توانست در وقت‌های اضافه و درحالی که لیورپول از رقیب خود ۲-۰ جلو بود دو گل بزند و کار را به تساوی بکشاند تا با توجه به گل دقایق پایانی موراتا بازی ۳-۲ به سود اتلتیکو خاتمه یابد. بازی رفت آن دیدار با حساب ۱-۰ به سود اتلتیکو تمام شده بود و به این ترتیب درخشش یورنته باعث شد تا روخی بلانکو به مرحله بعد صعود کند.
آ اس گزارش داده در جریان یک رویداد خیریه که به همت لیگ بسکتبال اسپانیا برگزار می‌شود، یورنته لباس خود را اهدا کرده و در کنار او کارلوس ساینز (ورزشکار فرمول ۱)، سرخیو رودریگز (بسکتبالیست معروف) و برونو هورتلانو (دونده) هم در این رویداد حضور دارند.
یورنته آن‌قدر آن بازی را دوست داشته که نام سگ خود را هم آنفیلد گذاشته است که البته برخلاف فرهنگ داخل ایران، توهین به هواداران لیورپول به شمار نمی‌رود.

1101