مدیر برنامه هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید: نگران آینده ون‌دبیک نیستم

مدیر برنامه هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید: نگران آینده ون‌دبیک نیستم

پایگاه خبری فوتبالی – مدیر برنامه‌های دنی ون‌دبیک اعلام کرده نگران آینده موکلش نیست.
به گزارش فوتبالی، دنی ون‌دبیک از سال گذشته و درخششی که با تیم آژاکس در لیگ قهرمانان داشت مورد توجه بسیاری از تیم‌ها قرار گرفت که رئال مادرید یکی از مهم‌ترین تیم‌هاست.
گویدو آلبرس، مدیر‌برنامه‌های ون د‌بیک به Voetbal International  گفته: فصل نقل و انتقالات آینده کاملا متفاوت خواهد بود اما من واقع بین هستم. شاید باشگاه‌ها فکر کنند دیگر شانسی ندارند تا به سراغ بازیکنان بروند اما من نگران آینده دنی نیستم. باشگاه‌های زیادی وجود دارد که شما هم آن‌ها را می‌شناسید و از مدت‌ها قبل می‌خواستند با ون‌دبیک قرارداد امضا کنند. باید ببینیم در هفته‌های آتی چه پیش می‌آید. در حال حاضر دوست ندارم در این رابطه صحبت کنم زیرا بسیاری از مسائل در حال حاضر محرمانه است.
خود ون‌دبیک هم به  Helden گفته: باید حسم نسبت به باشگاهی که در آن حضور دارم خوب باشد و اینکه متوجه شوم آن‌ها چقدر به جذب من مصمم‌اند. باید در سیستم خودم را سازگار کنم و پیش‌زمینه‌ای درباره بازی کردن در ترکیب اصلی داشته باشم. بازی زیر آفتاب همیشه لذت بخش است اما هنوز کلاس زبان اسپانیایی نمی‌روم!
ون دبیک در پایان گفته: هنوز به پیشنهاد تیمی جواب مثبت نداده‌ام و می‌دانم در چه تیمی حضور دارم. در آژاکس من را دوست دارند و من هم عاشق آژاکس هستم.

1101