با بدشانس‌ترین بازیکن جهان در یک سال اخیر آشنا شوید!

با بدشانس‌ترین بازیکن جهان در یک سال اخیر آشنا شوید!

پایگاه خبری فوتبالی – امانوئل بادو، هافبک تیم هلاس ورونا را می‌تواند طبق گفته‌های خودش بدشانس‌ترین و حتی بدبخت‌ترین فوتبالیست در یکی دو سال اخیر دانست.
به گزارش فوتبالی، بادو در گفت و گو با بی‌بی سی گفته: سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ سخت‌ترین سال‌های زندگی من بود. نزدیک بود بمیرم، بارها مصدوم شدم و خواهرم به ضرب گلوله کشته شد اما هنوز نتوانسته‌اند قاتل را بگیرند زیرا به دلیل شیوع کرونا روند کند پیش می‌رود. باید از  دوستان و هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. مربی هر روز با من تماس می‌گیرد و من را چک می‌کند.
بادو در ادامه درباره تجربه نزدیک به مرگش گفته: یک شب به باشگاه رفتم تا تمرین کنم. وقتی شب به خانه آمدم نمی‌توانستم نفس بکشم. در ابتدا آن را جدی نگرفتم و فکر کردم خستگی است. شب بعد اما اوضاع بدتر شد. ساعت ۲ نیمه شب به دکتر زنگ زدم و او یک نفر را به سراغ من فرستاد که پس از معاینه گفت سریعا باید به بیمارستان منتقل شوم. یک لخته در ریه‌های من پیدا شده بود و من باید ۳ تا ۴ ماه آن را کنار می‌گذاشتم. اگر به بیمارستان نمی‌رفتم ممکن بود فاجعه رخ دهد. از آگوست تادسامبر کاری نمی‌کردم. زمان که کم کم شروع کردم تا تمریناتم را آغاز کنم ویروس کرونا به وجود آمد!
هافبک غنایی تیم شهر ورونا گفت: در حال حاضر شرایط خوبی دارم. زندگی مهم تر از فوتبال است و باید از هم مراقبت کنیم. دعا کنیم این ویروس برود تا بتوانیم به کاری که پیش از این انجام می‌دادیم بپردازیم.
بادو در دوران شیوع کرونا به اهدای لوازم بهداشتی و پزشکی به کشورش، غنا پرداخته. او می‌گوید: اعتقاد دارم پیشگیری بهتر از درمان است. من در بطن ماجرا هستم اما باید از مردم آفریقا مراقبت کرد.
1101