ماتراتزی: بالوتلی را کتک زدم؛ حقش بود!

ماتراتزی: بالوتلی را کتک زدم؛ حقش بود!

پایگاه خبری فوتبالی – مارکو ماتراتزی خاطره عجیبی از ماریو بالوتلی نقل می‌کند.
به گزارش فوتبالی، مارکو ماتراتزی در یک لایو اینستاگرامی درباره نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۰ مقابل بارسلونا گفته: ماریو پیراهنش را روی زمین انداخت. در رختکن او را به گوشه‌ای بردم و او را کتک زدم. واقعیت دارد. من ماریو را دوست دارم اما او لایق کتک خوردن بود. باهم دوباره دوست شدیم و مانند برادر هستیم اما کاری انجام داده بود که نباید انجام می‌داد. پرتاب پیراهنش روی زمین پس از پایان بازی تنها حرکت بد او نبود. قبل از بازی هم در اتوبوس به ما گفته بود «امروز قرار است بد بازی کنم» و من هم به او قول دادم اگر بد بازی کند باید تاوانش را پس بدهد. وقتی به بازی آمد از نیمه زمین شوت زد به جای اینکه در حمله شرکت کند و دیگو میلیتو می‌خواست او را بکشد. ما به ماریو واقعا اعتقاد داشتیم و او در موفقیت‌های ما شریک بود. من پدر ماریو را دوست دارم. پس از بازی با روبین کازان، او به ماریو گفت نمایشت را دوست نداشتم. باید بیشتر در خدمت تیم باشی و تمرکزت را از مسائل جانبی دور کنی.
ماتراتزی در ادامه درباره مورینیو گفت: هیچ‌کس مانند مورینیو نیست. او با بازیکنان روابطی فوق‌العاده داشت و خیلی زرنگ بود. تاتنهام در حال حاضر تیم جوانی دارد. امیدوارم به روزهای بردشان دوباره برگردند.
ماتراتزی درباره ضربه سر معروف زیدان در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ گفت: زیدان از طرف هم‌وطنانش حمایت می‌شد اما من را به عنوان یک ایتالیایی نمی‌دیدند. من یک وطن پرست هستم و همیشه از پرچم ایتالیا دفاع می‌کنم. انتقادات پس از جام جهانی من را خیلی آزار داد. آن‌ها باید زمین بازی که من در آن گل مساوی را زدم می‌بوسیدند!

1101