کالدرون: فرگوسن می‌خواست کریستیانو رونالدو به بارسلونا برود

کالدرون: فرگوسن می‌خواست کریستیانو رونالدو به بارسلونا برود

پایگاه خبری فوتبالی - رامون کالدرون مدیر اسبق رئال مادرید مصاحبه ای با سایت المیادین داشت و در مورد ماجرای پیوستن رونالدو به رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کالدرون در سال 2008 با رونالدو پیش قرارداد امضا کرد تا این بازیکن یک سال بعد به رئال مادرید بیاید. وی در مورد ماجرای توافق می گوید:" همه می دانند که مذاکرات در سالهای 2007 و 2008 انجام شد. مذاکرات سختی با منچستریونایتد داشتیم چرا که نمی خواستند این بازیکن را از دست بدهند اما رونالدو به توافقی که با من انجام داده بود، پایبند بود. از اولین لحظه پذیرفت که باید به تعهدمان عمل کند. کریستیانو می خواست که به رئال مادرید ملحق شود. این فرصتی است که من به او پیشنهاد دادم و او هم پذیرفت."

کالدرون تعریف می کند که فرگوسن می خواسته سنگ اندازی کند و جلوی این انتقال را بگیرد:"فرگوسن سرمربی وقت منچستریونایتد نمی خواست که این بازیکن به رئال مادرید بیاید. فرگوسن از رئال مادرید خوشش نمی آمد چرا که ما رقیب مستقیم او بودیم. رئال مادرید در آن سالها همه چیزهایی را برده بود که او دوست داشت ببرد. فرگوسن در یونایتد جامهای زیادی برد اما رئال مادرید بیشتر از او جام برد. به همین خاطر فرگوسن با بارسلونا تماس گرفت و رونالدو را پیشنهاد داد. طبیعتا بارسلونا از این فرصت خوشحال شد اما کریستیانورونالدو خیلی شفاف بود و می دانست که چه می خواهد. او می دانست که با شخص رامون کالدرون برای پیوستن به رئال مادرید به توافق رسیده و باید به آن عمل کند. سندی را امضا کردیم اگر هر کدام از دو طرف یعنی رونالدو و رئال مادرید می خواستند زیر توافق بزنند باید 30 میلیون یورو به توافق برسند. البته مدیر فعلی رئال مادرید (فلورنتینو پرز) از این توافق زیاد خوشش نیامده بود."