توتی: نمی‌توانم به تمرین رم بروم؛ گریه‌ام می‌گیرد

توتی: نمی‌توانم به تمرین رم بروم؛ گریه‌ام می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی –فرانچسکو توتی در یک لایو اینستاگرامی با لوکا تونی درباره حس و حالش درباره رم صحبت کرده است.
به گزارش فوتبالی، توتی درباره اواخر دوران فوتبالش گفته: نمی‌خواستم فوتبال بازی کردنم را متوقف کنم. در فرم خوبی بودم پس چرا باید این کار را انجام می‌دادم؟ این گونه نبود که بخواهم تا ابد بازی کنم یا کسی را مجبور کنم به من بازی دهد.
توتی در ادامه افزود: نمی‌خواستم دوران حضورم در رم را خراب کنم بنابراین تصمیم گرفتم بازنشسته شوم تا اینکه بخواهم یک سال دیگر در جایی دیگر بازی کنم. من احمق نیستم. یک کودک ۱۰ ساله نیستم اما وقتی در فرم خوب بدنی قرار داردم و از لحاظ ذهنی و فیزیکی در تمرینات می‌بینم هنوز چیزهایی برای عرضه دارم چرا خداحافظی کنم. دوست داشتم در رختکن حضور داشته باشم و به مربی کمک کنم، به بازیکنان جوان تجربیاتم را انتقال دهم. هر زمان از نیمکت به زمین می‌آمدم جو ورزشگاه فوق‌العاده می‌شد و به همه کمک کردم.
کاپیتان سابق رمی‌ها در ادامه گفت: برای هر چیز یک پایانی وجود دارد. احمق نیستم اما برخی از مرم می‌گتند این تصمیم تو است و بعد سمت دیگر را نشانم می‌دادند. نارحت بودم زیرا دوست نداشتم از حضور در رم دست بکشم.
توتی هنگامی که تونی از او پرسید روابط خوبی با مالک رم، پالوتا دارد خندید و گفت: تا زمانی که وضعیت این باشد پایم را در تریگوریا (زمین تمرین رم) نمی‌گذارم. هر زمان کریستین را به تمرین می‌رسانم بیرون از محوطه می‌ایستم. برخی اوقات در ماشین می‌نشینم و حس گریه به من دست می‌دهد. پس از ۳۰ سال حتی نمی‌توانم پایم را آن‌جا بگذارم. من از آن‌جا رفته‌ام و رم را ترک کردم. هنوز دوستان خوبی دارم که نزد من می‌آیند و سلام می‌کنند. پسرم از من می‌خواهد تا بازی‌اش را ببینم اما نمی‌توانم. این احساس من را می‌کشد.

1101