فابرگاس: امباپه جانشین مسی و رونالدو است

فابرگاس: امباپه جانشین مسی و رونالدو است

پایگاه خبری فوتبالی – سس فابرگاس اعلام کرده مسی قطعا در بارسلونا از فوتبال خداحافظی می‌کند. او امباپه را جانشین مسی و رونالدو در فوتبال می‌داند.
به گزارش فوتبالی، در حالی که بسیاری تصور می‌کنند مسی و فابرگاس روابطی صمیمانه ندارند اما بازیکن سابق بارسلونا از کاپیتان فعلی این تیم حمایت می‌کند. فابرگاس در گفت و گو با کادنا کوپ گفته: با لیونل مسی صحبت می‌کنم و او همیشه هدف و ایده‌اش را خداحافظی از فوتبال در بارسلونا می‌داند. اتفاقات زیادی در باشگاه خواهد افتاد اما من این اطمینان را به شما می‌دهم که مسی فوتبال را در بارسلونا کنار می‌گذارد.
فابرگاس در ادامه گفت: رونالدو ۳۵ ساله شده و مسی ۳۳ سال دارد و هر دو نفر در حال پیر شدن هستند. اگر بخواهیم درباره جانشین این دو صحبت کنیم، نظر من امباپه است زیرا هم جوان است، هم استعداد دارد و هم تعهد و ذهنیتی مناسب. او می‌تواند تا ۱۰ سال در فوتبال بدرخشد. پس از او بازیکنانی مانند نیمار یا هالند وجود دارند اما از نظر استعداد، قابلیت گلزنی و سرعت، امباپه من را یاد تیری آنری می‌اندازد. من بازی او را از انتهای زمین دیده‌ام که چگونه  یک پاس بلند ارسال شده به فضای خالی را دنبال می‌کند.
فابرگاس هم اکنون در تیم موناکو عضویت دارد.
1101