ویری: رونالدو برزیلی بهتر از رونالدو پرتغالی است

ویری: رونالدو برزیلی بهتر از رونالدو پرتغالی است

پایگاه خبری فوتبالی – ویری معتقد است رونالدو برزیلی بهتر از رونالدو پرتغالی است.
به گزارش فوتبالی، کریستین ویری که به عنوان یکی از بهترین مهاجمان کشور ایتالیا و اینترمیلان شناخته می‌شود اعتقاد دارد رونالدو برزیلی بهتر از رونالدو پرتغالی است.
رونالدو برزیلی در دوران حضور در اینتر میلان در ۹۹ بازی توانست ۵۹ گل بزند و برنده توپ طلا شود اما مصدومیتی شدید گریبانگیر شد تا دوران حضورش در جمع آبی و مشکی پوشان شهر میلان خیلی طول نکشد.
ویری که سابقه حضور در اینترمیلان به همراه رونالدو لوئیز نازاریو را دارد در گفت و گو با دیلی میل گفته: من با رونی (رونالدو لوئيز نازاریو) دوست هستم و خوش شانس بودم که با او هم‌بازی بوده‌ام. او همه‌چیز داشت. قدرت و سرعتی فوق‌العاده داشت. او مانند یک رقاص بود و با توپ می‌رقصید. به نظر من رونالدو برزیلی بهتر از کریستیانو رونالدو است.
ویری که این روزها در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد درباره CR7 می‌گوید: کریستیانو مانند یک ماشین جنگی است. او را به دلیل کارهایی که کرده و ادامه می‌دهد تحسین می‌کنم. کریستیانو می‌تواند تا چهل سالگی و با سیگاری بر گوشه لب بازی کند. فیزیک بدنی او طوری است که انگار یک مجسمه ساز آن را ساخته.
ویری ۴۶ ساله که سابقه پوشیدن ۴۹ پیراهن تیم ملی ایتالیا را دارد در طول دوران بازیگری‌اش در ۱۴ تیم اروپایی حضور داشته است.

1101